•29•

925 134 22
                                    

İçimden bir ses bana neden bölüm yazmıyorsunuz diye sövüyor ama olsun siz çok da şey yapmayın olur mu :)

| BÖLÜM ŞARKISI |

Dedublüman - Günü Gelir

•••••••••••

AYŞİN AKSAY

"Anne!" Yanımdan geçip giden çocuk sevinçle arkamın dönük olduğu asansör kapısına koştuğun da istemsizce gerildim.

Sanırım Rojin Kılıçhan'la artık tanışacaktım.

Onun hakkında şirkette ki kulak dolma şeyler dışında bildiğim pek bir şey yoktu.

Güneydoğunun en büyük aşiretinin kızıydı . Öyle ki babasının serveti Ortadoğu da oldukça kabarıktı.

Avaşîn ailesinin tek kızı iki abisine rağmen babasının düşüncelerini merak ettiği tek kızdı Rojin.

E güzelliği de cabası diyorlardı onun için , Sosyal medya da ya da herhangi bir dergide fotoğrafını bulmak imkansızdı. Kendisi Kılıçhan soyadını taşıyan ve yaşayan tek kadındı.

"Oğlum" duyduğum narin sesli kadınla istemsizce arkama bakmamla gözüme çarpan ilk şey uzun açık kahve dalgalı saçlardı.

Saçları..saçları çok güzeldi. Koridorun camından vuran güneş öyle bir vurmuştu ki saçların parlaklığı canlılığı gözümü kamaştıran ilk şeydi.

İnce hafif dolgun bedenini saran koyu kahve triko elbiseydi. Uzunluğu dizlerinin bir altında biterken ayağında ki topuklular markayım diye adeta bağırıyordu.

Oğlunu sıkıca saran elleri geri çekildiği gibi yanağına bırakılan öpücükle iki yanağında derince çöken gamzelerle iç çektim.

Gerçekten de çok güzel bir kadındı.

Dolgun dudakları yüzüne küçük duran burnuyla hafif çıkık yanaklarıyla Miraz Kılıçhanın neden aşık olduğunu sorgulamadım bile ?

Üzerim de hissettiğim gözlerle istemezce Rojin hanımın iki adım gerisinde bana gözlerini diken kızla bakışlarımız kesişti.

Siyah uzun saçları iki yandan balık sırtı yapılmış kemiksi yüz hatları oldukça önde durmuştu. Sol kaşına attığı iki çizikle koyu renkli irisleri adeta bana kitlenmişti.

"Anne bak seni kimle tanıştıracağım" mirazın sesiyle tekrar o ikiliye dönmemle oğlunda olan gözleri hızla bana kitlendiği gibi yutkundum.

Az önce o gözlerde gördüğüm merhamet ve sevgi bir an da donuklaşan kadınla tüylerim istemsizce ürperdi.

Çöktüğü yerden hızla kalktığı gibi oğlumun elini sıkıca kavradığı gibi onları karşılayan Cengiz'e benden gözlerini çevirmeden konuştu.

"Miraz'ı biraz dolaştır cengiz"

"Emrin olur yenge" aldığı emirle beklemeden mirazla beraber saniyeler içinde koridordan çıkan Cengiz'le burada bu iki kadın dışında bir de korumalar vardı.

KILIÇHAN ( HÜKÜMDAR SERİSİ 3)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin