▪︎24▪︎

1.3K 151 51
                                    

Taşlar otursun artık ne dersiniz ?

Şimdiden iyi okumalar.

| BÖLÜM ŞARKISI |

Dedublüman- gamzedeyim deva bulmam

●●●●●●●

| 3 SENE ÖNCE |

AYŞİN AKSAY

Elimde ki kırmızı kapaklı dosyayı babama verdiğim gibi öfkeli adımlarla odaya çıktığım da akmaya hazır olan yaşlar yanaklarıma doğru çoktan süzüldü.

Elimin tersiyle iteleyerek yatağımın üzerine oturduğum gibi ağrıyan başımı ellerimin arasına aldım.

Kulaklarım dakikalar önce duydukların da kalmış yine kimsesiz kalan ruhum kendine çıkar yol aramak için oradan oraya savruluyordu.

Elim kolum bağlı nefesim artık bana yetmiyordu.

Göğüs kafesim de hiddetle atan kalbim sırtıma vurulan hançerin yükü karşısında iki büklümdü.

Yine tektim.
Yine kimsem yoktu.
Yine ihanete uğrayan oldum.

Yine ! Yine ! Yine ! Neden harcanan hep ben oluyordum ki ?

Onların gözünde o kadar zayıftım? O kadar mı kötüydüm ki çelme taktıkları gibi beni bu uçuruma itiyorlardı.

Akan göz yaşlarım bu sefer son değil gibiydi , artık o kadar yorgundum ki acının bana bıraktığı o izler günden güne beni tüketiyordu.

Öyle ki artık kaldıracak gücüm de halim de yoktu.

Son kez elimin tersiyle sildiğim yaşlarımın arasından kapım hızla açıldığın da içeriye giren annemle ayağa kalktım.

Özenle yaptırdığı saçlarıyla, gözlerinden eksik olmayan dumanlı makyajı yine onu harika gösteriyordu.

Yüzünde ki despot duruş çok değil bir kaç dakika içinde yüzüme doğru bağıracağını belli ettiğin de odanın kapısını kapatarak beni üstten bakışla kısaca süzdü.

KILIÇHAN ( HÜKÜMDAR SERİSİ 3)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin