▪︎25▪︎

2.1K 193 130
                                    

Geldik mi en can alıcı bölüme..

Oy ve yorumlarınızı bekliyorum.

| BÖLÜM ŞARKISI |

Mikail Aslan - Miraz

* KESİNLİKE ŞARKIYI BÖLÜMLE OKUYUN !!!!

Şarkının dili yüzünden ırkçılık yapan olursa lütfen sessizce çıkıp gitsiin , okuyup dinleyenlere ise çok teşekkkür ederim.

Çünkü benim en sevdiğim şarkıdır.

●●●●●●

| 3 SENE ÖNCE |

YAZAR BAKIŞ AÇISINDAN

İstanbulun amansız fırtınaları oradan oraya savrulan yağmur taneleriyle süslendiği gibi damlalar beton zemine vuruyordu .

Her darbede atılan onlarca damlayla rüzgar her birini oradan oraya savruyordu.

Tıpkı kinin ayşini ölüme götürdüğü gibi.

Ayşin , gittiği yolun dönüşü olmadığını biliyordu. Ölüme gidiyordu ama bundan zerre pişman olmayan belki de oydu.

Yok sayılan ruhu mürekkebe boyanan katran karası kalbiyle o toprağın altına girecekti sonunda.

Yorgundu.
Öfkeliydi.
Yıllardır içinde tuttuğu kini artık onu daraltıyordu.

Özgürlüğüne vurulan prangalar misaliydi...kelepçelerden kendimi kurtaracaktı.

Ruhu özgür kalacaktı.
Tıpkı bir uçurtma gibi geçip gidecekti bu rüzgarla

Arkasında bıraktığı seveni yoktu bile ? Ölse belkide onu mezara koyacak kimse olmayacaktı.

Kimseliğin içinde kimsesiz olan ayşinin ölümü de sessiz olacaktı.

Gaz pedalının üzerin de duran ayağı bir kez bile hızını düşürmeden ormanlık yolda gidiyordu.

İki yanda koca koca ağaçlar, gökyüzünüzde ise koyu grilik hakimdi.
Arabasının ön camına vuran büyük yağmur tanelerinin çıkarttığı ses etrafta ki suskunluğu kesiyordu.

Dakikalardır asfalt yolda durmadan kendini bu sona belki de yüzlerce senaryo hazırlayan ayşinin mavi hareleri gördüğü büyük evin çatısıyla zar zor yutkundu.

KILIÇHAN ( HÜKÜMDAR SERİSİ 3)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin