▪︎23▪︎

1.3K 159 205
                                    

Bakalım asıl konu neymiş (:

Üzgünüm ama bir önce ki bölüm de tahmin edilenler tutmadi nedenini anlarsınız bu bölüm (:

İyi okumalar .

* BÖLÜM ŞARKISI ÖNEMLİ MUTLAKA DİNLEYİN.

| BÖLÜM ŞARKISI |


Dedublüman - sakladığın birşeyler var

●●●●●●●

| 3 SENE ÖNCE |

YAZAR BAKIŞ AÇISINDAN

Heybetli bedeni uzun camın önünden ayaklarının altında gezinen istanbula üstten bir bakışla gezindi.

Saatlerdir toplantılara harcadığı zaman onu artık giderek biraz daha bunaltıyordu.

Sıkıntıyla avuçların da duran yüzüğü parmaklarının arasında biraz daha ezdiğin de kuruyan dudakları onun fısıldadığı ismiyle yetindi.

Öfkeye eklenen güç Kılıçhanların soyunda vardı. Öyle ki aile geleneklerinin bağlılığına ait olan öfke duygusu belki de onları böyle dik tutan tek unsurdu.

Yılların verdiği onca zamana rağmen bu kural hiç değişmezdi. Kılıçhan erkekleri öfkeden beslenirdi.

Ama onun öfkesine ait olan kale surlarını tek biri yıkabiliyordu. Heybetli bedenini kavrayaran siyah ceketini omuzlarının aşağısından ittiğin de parmakları sertçe ensesini ovdu. Onu düşünmek tüm zaaflarını ayaklar altına seriyordu.

Aklına üşüşen mavi harelerle Göğüs kafesinin içinde yuvalanan kalbi hızla atmaya başladı.

Zifiri rengi hareleri avucunda duran kırmızı renkli yüzüğe baktığın da dudakları ikinci kez onun ismiyle şenlendi

"Lallim" bir dua gibi sessizce kalbinin istediği kişiyi fısıldadığın da yüreği alev alev yansa bile öylece duvarları yıkılmayan kale gibi yüz hatları donuktu.

Yüzün de özenle kısalmış olan kirli sakalını kaşıdığın da düşünceye dalan aklı her zaman ki gibi ona nedenleri sıralıyordu.

O kadar çok neden arasında sevdiği kadına birden çok sebep bulsa bile kendini ondan uzak tutamıyordu.

KILIÇHAN ( HÜKÜMDAR SERİSİ 3)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin