İyi okumalar
Bölüm şarkısı
Coolio - Gangsta's paradise
Efsane bir şarkıdır şiddetle dinlenmesi tavsiye edilir.
▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎
AYŞİN AKSAY
Koşar adım yatağın üzerinde ki eşyaları elime aldığım gibi açık olan banyo kapısından içeriye attığım da geri kapattım.
Dün ki olanlardan sonra aklım yerinde bile değildi.
Sürekli işlerim ters gittiği gibi bu da yetmez olacak ki dediğim o lafları teker teker yutmak zorunda kalmıştım.
Oysa kendi kafamda ilerisi için yaptığım planlar da o ruh hastası ile alakalı tek bir konu geçmezken şuanlık elim kolum bağlıydı.
Beyfendinin emriyle el çabukluğu ile hazırlandığım yetmediği gibi olacak ki üzerine telefondan emri vaki konuşuyordu.
Dilini koparmamak için zaten kendimi zor tutarken adam karşısında koruması varmış gibi her türlü emrini söylüyordu.
Canım değerli olmasaydı ben ne yapacağımı bilirdim de şimdilik çenemi kapatıp yerime oturmam gerekliydi.
Mavi harelerim yatağın üzerinde ki açık olan telefonun ekranına değdiğin de son beş dakikam kaldığını fark etmiştim.
Hassiktir.
Telefonu deri ceketimin içine atarak açık duran uzun saçlarımı geriye doğru attığım da koşar adım merdivenlerden aşağıya ikişer ikişer indim.
Yanıma sadece evimin anahtarını alarak dışarıya çıktığım da kapıyı kilitleyecekken duyduğum korna sesiyle onun geldiğini anlamıştım.
Sürekli kornaya basması sinirle bahçe dışında ki siyah büyük rang rover'a bakmama neden olduğun da anahtarı diğer cebime atarak fermuarı çektim.
Sırf inadıma yapmıyorsa bende ayşin değildim.
Söylene söylene bahçeden dışarıya çıkarken ön kapıdan inen adamla kaşlarımı çattığım da bunun geçen kaçırıldığım depoda azerin yanından duran adamlardan biri olduğunu hatırlıyordum.
Başıyla arka tarafı gösterdiğin de arka kapıya geçerek kapıyı açtığım da iri bedeniyle rahat koltuğa kurulan Azer ile karşı karşıya kaldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KILIÇHAN ( HÜKÜMDAR SERİSİ 3)
Ficção GeralAyşin..Bu hayatta gördüğünüz en inişli çıkışlı karaktere sahip bir kızdı. Her an kahkaha atacak kadar mutlu, bazen ise öfkesinden gözleri kana bulanmış bir katildi. Uyuşturucu ve silah tacirliği görevini babasının elinden alarak kendi krallığını ku...