▪︎15▪︎

2K 198 115
                                    


Geldik mi 15.bölüme (:

Oy ve yorumlarınızı bekliyorum.

İyi okumalar

| BÖLÜM ŞARKISI |

Eminem - lose yourself

▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎

AYŞİN AKSAY

Avuç içlerim de biriken suyu sertçe yüzüme çarptığım da ensemden beynime doğru gelen o irkilme içten içe kendimi ürpertmeme neden olmuştu.

Gece oldukça geç yatmak elbette düzensiz uykum yüzünden günün yarısını yememe neden olmuştu.

Güya bugün erkenden okula gidip dekanla görüşmem gerekti. Ailem geberince benim eğitim işlerini bitirmem zorunluydu.

Söylene söylene yüzümü havluyla kurulayarak aralık duran kapıdan çıktığım da dağınık yatağımın üzerin de ki kıyafetlerle umutsuzca baktım.

Hava da ki güneş insanı kandırsa da emindim ki soğuktu. Hadi ama kim bu ilkbaharın dengesiz havasına güvenirdi ki ?

Takvimin yaprakları artık nisan ayının son haftasının bitmesine az kaldığını göstersede hiç mayıs ayına girecek heyacan yoktu.

Yaz aylarını sevmezdim. Gereksiz boğukluk ve bunaltı içinde geçerdi.

Üstüm de ki şortlu pijamaları söylene söylene çıkardığım da yatağın üzerin de ki çıkardığım kıyafetlerimi giyindim.

Hergün farklı kıyafetler giymek beni gerçekten yoruyordu. Şu lanet ter kokusu diye birşey olmasa bir kıyafeti bir hafta giyerdim herhalde.

Ama benim kokulara tikim vardı. Özellikle hiç bir parfümü sevmezdim. Aşırı fazla baş ağrısı yapardı.Koku olarak katlandığım tek şey duş jeliydi. Favorim ise her zaman ki gibi çilek!

Çileğe çok fazla zaafım vardı . Hem rengine hem kokusuna hem de tadına!

Bedenimde yayılan çilek kokusu yoğun yoğun burnuma geldiğin de gülümseyerek boydan olan aynanın karşısına geçtim.

Harika görünüyordum.

Harika görünüyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
KILIÇHAN ( HÜKÜMDAR SERİSİ 3)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin