Umarım bu bölüm hoşunuza gider.
BÖLÜM ŞARKISI
Maroon 5 - Animals
▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎
AYŞİN AKSAY
Elimde ki haritayı araba kaputunun üzerine bıraktığım da etrafta yankılanan sesler sinirlerimi yeterince bozmuştu.Şu saçma mücevher çalma olayına bir kaç dakika sonra başlayacak olsada planlar pek de bizim istediğimiz gibi gitmiyordu.
Özellikle altını bizzat çiziyorum, özellikle geminin bizim istediğimiz limana değil de son anda rota değiştirerek başka limana demir atması beklenmedik bir şeydi.
Sabahtan peri planladığımız tüm operasyon bok yoluna gitmişti.
Elimde ki kırmızı renkli tahta kalemle geminin şuan ki konumunun bulunduğu yeri yuvarlak içine aldığım an diğer tarafta beni izleyen cengize döndüm.
"Sence gemi de kaç kişi vardır"
"En az elli kişi" duyduğum rakamla Oflayarak tekrar gözlerimi haritaya çevirdiğim de o Azer denilen taş yığınına ayrı sövüyordum.
Biz iki kişiydik! Onlar ise elli katımız!
Bu sonuç resmen haksız rekabete giriyordu ."Senin şu hükümdarın ne diyor bu işe"
"Almadan gelirseniz beni uğraştırmadan kafanıza sıkın dedi" o kadar soğuk kanlı bir şekil de bunu şöylemişti ki yutkunarak göz ucuyla ona baktığım zaman yüzün de tek bir mimik bile yoktu.
"Senin o hükümdarın çok biliyor ! Madem mücevheri istiyor gelsin kendisi dalsın içeri" ağzımın içinde homurdanarak kalemin tersiyle saçımı kaşıdığım da ayak üstü çabucak kurduğumuz plandan yüz de yetmiş gibi bir şans elde etmiştik.
Tabi istediklerimiz olursa ?
Gemi bir saat önce limana demir atmıştı. Mürettebat mutlaka günlerdir denizde olmanın acısını bugün çıkarırdı.
Eh burada devreye benim plan giriyordu.
Ayarladığım dansöz takımıyla biraz sonra burası şenlik yerine dönecek uçkurunun peşine düşenler karınca gibi sırayla gemiden çıkacaklardı.
Yani inşallah olurdu.
"Dansözlerden haber var mı?"
"Evet yarım saat önce yola çıktılar biraz sonra burada olurlar"
Aldığım güzel haberle elimde ki kalemi kağıdın üzerine atarak belimi kaputa yasladım.
Bizden fazla uzak olmayan limana üstten üstten göz gezdirdiğim zaman istanbulun ıssız kuytuların da ki sessizlik pek buraya vurmamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KILIÇHAN ( HÜKÜMDAR SERİSİ 3)
Ficção GeralAyşin..Bu hayatta gördüğünüz en inişli çıkışlı karaktere sahip bir kızdı. Her an kahkaha atacak kadar mutlu, bazen ise öfkesinden gözleri kana bulanmış bir katildi. Uyuşturucu ve silah tacirliği görevini babasının elinden alarak kendi krallığını ku...