•28•

1.2K 150 19
                                    

İyi okumalar

| BÖLÜM ŞARKISI |

Erkan Oğur - Candan İleri

••••••••••••

AYŞİN AKSAY

Ruhlar insanın mabedin de huzura varır derlerdi. Duygular silsilesini de oradan oraya savrulan ruhun asıl mabedinin yürek olduğunu bilemeyecek kadar uzaktık hayata.

Hayatı erken öğrenenlerdendik , ilk tokadımızı ailemizden yer sonra da güçlü olmak için acıyan canımıza eşlik ederdik.

Ben bu hayata tecavüz sonucu gelen bir çocuktum. Annemin kinini nefretini babamın acımasızlığını çocukken tatmıştım.

Okşanmayı bekleyen saçlarım hınca hıç koparılmış , düşen bedenim de ki yaralara yenileri eklemekten gocunmamışlardı.

Merhamet görmeyen ben şimdi geçmişe dönüp baktığım da küçük Ayşin'e diyecek o kadar çok şeyim birikmişti ki ?

Keşke eline silah almasaydın desem de biliyordum. Bazen kendini tek başına korumak zorunda kalıyordun.

Ne kadar keşkelerin ardına sığınacaktık ki ? Çocuktuk...çocuktum. Sorsanız bu yaşımda bile merhamet isteyecek kadar kimsesizdim ben.

Ama onun bir koruyanı vardı. Bir kaç adım ötem de duran amca yeğen gözüme o kadar güzel gelmişti ki sevilen çocuğun kahkahasını kulaklarım da uğulduyordu.

İki gün..koca iki gün geçmişti. Şirketten beni gönderen adam sabahın erken saatlerin de en yakın adamıyla ayağına gelememi istemişti.

Şirkette onun odasının olduğu katta yeğeniyle ilgilenmesini izliyordum.
Bir dizine oturttuğu çocuğu kendi elleriyle yemeğini yedirten adamla burnumun direği acımasızca sızladı.

Yeğeni sanki onun kendi oğlu gibi öyle özenle bakıyordu ki ona saçlarını okşuyor dikkatini ondan başka kimseye vermiyordu.

Sanki Azer için bu dünyada sadece Miraz vardı. Öyle bir sevgi öyle bir merhametti.

"Amca ne zaman eve gideceğiz sıkıldım ben" onca saat oradan oraya koşturan beden artık yorulmuş olacak ki amcasının omzuna yasladığı başıyla iç çektim.

Çok güzellerdi.

"Pes ettin hemen Mirazım bekle işleri bitirir çıkarız"aldığı haberle sonunda canlanan çocuk ayaklarını sallayarak amcasının dizlerinden yere doğru indi.

"O zaman biz de bu ablayla seni bekleriz tek başıma sıkıldım ben" eliyle ansızın onları uzaktan izleyen beni göstermesiyle dakikalardır dikildiğim bu yerde ilk kez gerildim.

Azer bu çocuğuma yaklaşmamam için uyarı da bulunurken yeğeni ona inat eder gibi anında dibim de bitmişti.

Yanıma doğru küçük adımlarla gelmesiyle oturduğu koltuktan hızla kalkan heybetli bedeni yeğenin arkasın da benimle saatler sonra ikinci kez göz göze geldi.

KILIÇHAN ( HÜKÜMDAR SERİSİ 3)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin