▪︎14▪︎

2.2K 207 35
                                    

Hızlı bölümler gelince yorum sayıları düşmüş ah kalbim (:

Şaka bir yana bölümlerini sevdiyseniz düşüncelerinizi mutlaka beklerim.

İyi okumalar.

| BÖLÜM ŞARKISI |

Lana del rey - Do'in time | speed up |

* mutlaka dinlensin

︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎

AYŞİN AKSAY

Doktorun elinde makası kenara bırakmasıyla tuttuğum nefesimi yerine bıraktığım da sonunda işi bitmiş olacak ki kendini geriye çekti.

"Dikişlerinizi aldık. Yaranız oldukça iyi gözüküyor önümüz de ki bir kaç gün dikkat etseniz yeterli"

Kadın doktor elinde ki eldivenleri de çıkararak yanında ki hemşireye verdiğin de sabah sabah bu hastahane işi gerekli miydi diye düşünmeden edememiştim.

Bu sabah odama baskın yapar gibi giren Azer yüzünden uykulu uykulu bu özel hastanende bulmuştum kendimi.

Üstümü aşağıya indirerek kendimi düzelttiğim de doktor beyaz perdeyi geriye çektiği gibi koltukta oturan heybetli bedeniyle karşılaşmıştım.

Gözleri beklemeden yüzüm de gezindiğin de birşey bulamamış olacak ki sonunda dikkatini yerine geçen doktora çevirmişti.

"Durumu ve yarası çok iyi, bir kaç kendine dikkat etse yeterli olur"

Bu ölümden de dönen kendimi alkışlamak istesem de beni zır deli sanmasınlar oturduğum sedyeden aşağıya indim.

Doktorla konuşan azerin işi bitmiş olacak karşısın da ki koltuğa attığım siyah deri ceketimi ellerimin arasına olarak odadan beraber çıktık.

Kapıda bizi bekleyen bitrim ikili bir kaç adım arkamızdan gelirken onunla yan yana yürüyordum.

"Eee patron işe döndüğümüze göre kimin canını sıkıyoruz"

Alayla konuşarak asansörü es geçtiğimiz de merdivenlerden aşağıya iniyorduk.

Özgürce iki şer iki şer inmek harika birşeydi. Canım ayaklarım kendilerini bulmuş gibiydi.

KILIÇHAN ( HÜKÜMDAR SERİSİ 3)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin