▪︎19▪︎

1.4K 161 14
                                    


Geç kaldığım için özür dilerim. İş yerim bu aralar fazla yoğun genellikle telefonu elime bile alamıyorum.

Ama merak etmeyin boş anlarım da taslağa bir kaç kelime elbette yazıyorum.

İyi okumalar.

| BÖLÜM ŞARKISI |

Pilli bebek  - yanıyorum


︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎

AYŞİN AKSAY

İnsanlar duygularının yönünü hiç bir zaman belirleyemez derdi gece , kaybedilen zamana meydan okuyan duygular zihinde ki kara delik diye de eklerdi.

Herkesin uğrunda göz yaşı döktüğü kara deliği olurdu elbet , kimse kendini yalan bir taş kalbi olduğunu varsayamazdı.

Kendini buna benimsetemezdi bile ? Hem insan kalbine üflenen duygu silsilesi yüzünden adım atmaz mıydı?

Öfke , kırgınlık, sevinç, aşk...bunlar bu duygulardan belki de bir kaçıydı.

Ruhuna neyin üflendiği ise meçhuldü.

Durgun denizlere meydan okuyanlar , yanan bir volkanın öfkesinden akan ateşler? Duygulara anlam yükleyebilirdik.

Peki kendi yüreğimizdekilere ne ad verilecekti . Damarlar da aka kanın şiddeti , ona bakan bir çift mavi harenin pırıldaması?

Sahi zifiri karanlık gözlerin de okyanusun esintilerini bulamamak acıyla kavrulan yüreğime serzenişte bulunurdum.

Herkese karşı gelen baş kaldırışlarım bir ona boyun eğiliyordu.
Boyun eğmek? Histerik gülüşümle elimde ki sigaradan bir nefes daha aldığım da ciğerime nüfus eden dumanın esintileri boğazımı amansızca yakıyordu.

Ayşin Aksay boyun eğmişti . Babasına baş kaldıran o kız bir çift karanlığa meydan okuyacak direnci yoktu.

Ne acınası ama değil mi ? Olmaz dediklerime inat oluruna gelen yollara da yazıklar olsun , canımı yanmasına müsade eden ruhumu da yazıklar olsun.

Küçük ayşini varlığın içinde kimsesiz bırakanlara da yazıklar olsun.

Yazıklar olsun. Beni hayatının kara  lekesi olarak getiren kadına da , kızı gibi görmeyen babaya da , kardeşine iftira atana da.

"Ben size ne yaptım lan" sessiz fısıltılarıma eşlik eden uğultu gecenin koyuluğun da üzerlerine örtülü mezarlara baktım.

KILIÇHAN ( HÜKÜMDAR SERİSİ 3)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin