Kocovina

85 6 0
                                    

Rozhodla jsem se tuto kapitolu věnovat kocovině. Ale nezapomeňte, pijte s rozumem.:) Nechcete dopadnout jako oni.:P

Vstoupili jsme do bytu, ostatní šli do sprch. Já jsem vylepila zelený kód s časem, ve který se sejdeme, předpokládala jsem, že nám dají den volno, většina z nás byla na mol. Zrovna vidím, jak Lili zvrací do záchodové mísy a Serena jí starostlivě drží vlasy. Serena vypadá střízlivě nebo není úplně na mol.

Robin s Hughem se rozhodli, že zeblijou celou podlahu. Fuj!

Mia s Markem se svalili do vany, pořád se smáli něčemu, co mi nedávalo smysl. Derek a Bryce si šli lehnout. Leo tu zmateně bloudí po bytě a přitom mumlá nějaký kraviny. Nejvíc vtipná, ale byla Kaylee, našla jsem jí v pračce! Málem jsem spadla k Mie s Markem, jak jsem se smála.

Já, Julia a Serena jsme byli jediný lidé, kteří nebyli na mol nebo nešli spát.

Serena odvedla Lili do postele, nalila do ní vodu, dala jí skleničku s vodou k posteli a kýbl.

Julie pravila: „Ty toho alkohol moc nezvládnou, já a Dee jsme vypily asi nejvíc a na mol nejsme."

Julia byla docela nápomocná, odvedla Miu a Marka do postelí, také jim přidělila vodu a kýbl. Hugh a Robin byli těžký oříšek, bránili se. Nakonec jsme se musely spojit všechny tři holky a po jednom je dotáhnout do postele.

Serena odváděla do postele Lea a přitom s ním vedla opileckej rozhovor, proč žijeme, jakej to má smysl.

Já jsem dostala Kaylee s pračky tak, že jsem řekla: „Když vylezeš, dostaneš jahodovej bonbón."

Začala vylézat z pračky a přitom se smála. Dala jsem si její ruku okolo krku a vedla jsem jí do pokoje. Ona pořád mumlala, že mě má moc a moc ráda. Zítra si to nebude pamatovat a já ji to budu se smíchem vyprávět. Neuklízeli jsme, dohodli jsme se, že to uděláme asi zítra, svalila jsem se do postele a spala do osmi, měla jsem pravdu, nechá nám asi volný den, protože v osm jsme v normální den po snídani a jedeme výtahem nahoru.

Já jsem si na sebe dala něco jiného, něco v čem by se dal uklidit celej barák. Svázala jsem si vlasy do culíku. Čistící prostředky jsem našla v malé místnůstce.


Popíšu vám, jak byt vypadal a to jsem zatím nebyla v ložnicích. Blitky byly snad všude kromě jídelní místnosti. Oprava! Zrovna jsem je našla ve skříni z hrnci a v piksle s pečivem. Pečivo jsem hodila ještě s dalšími věcmi do velkého plastového modrého pytle, který jsem pevně zavázala a dala k výtahovým dveřím, kde doufám, že je převeze uklízecí služba. Umyla skříň, hrnce a pikslu, celkově jsem uklidila celou kuchyň, to byla ta nejlehčí část. Dále jsem pokračovala na chodbě, kde toho bylo snad nejvíc, snažila jsem se myslet na něco jiného. Padesátkrát jsem si vyměňovala novou vodu. Potom jsem přišla do koupelny. Hrůza! Málem jsem se poblila. Teď vám to nebudu říkat do detailů, to co jsem viděla, mě děsilo ještě pár dalších dnů. Řekněme, že jsem uklidila vanu, odecpala záchod umyla podlahu a dostala zvratky z pračky. Celý jsem to postříkala nějakým antibakteriálním sprejem a sprejem, který voní po růžích.

Dále jsem pokračoval v ložnicích. Brycův, Derekův, Serenin a Juliin pokoj jsem vynechala. Tihle nezvraceli, takže tam nebylo nutno uklízet.

Začala jsem v Markovém pokoji, spal, nerozsvěcovala jsem, jen jsem nechala otevřené dveře, abych viděla. Vylila jsem mu a opláchla kýbl, nalila jsem mu novou skleničku vody a vytřela jsem nějaké zvratky na podlaze.

Potom jsem takhle pokračovala v ostatních pokojí, když jsem to dodělala, uklidila jsem věci do místnůstky a...

InvictaKde žijí příběhy. Začni objevovat