Bowen Finigan

64 5 0
                                    

Dee:

Magická rada nás povolala. Nechápala jsem to, myslela jsem si, že nás odsoudila.

Nás dvanáct stálo před radou. Nacházeli jsme se ve velké síni. V křeslech tu sedělo patnást členů rady plus jeden hlavní, August Black.

„Byli jste povoláni radou. Bryci Rogersi, Dereku Melvisi, Robine Riverwoode, Sereno Circle, Julia Devis, Kaylee McSawyer, Leo Bosticku, Huck Sumersi, Mio Owen, Lili Gold, Marku White a Dee Fletcher." Když vyslovil mé jméno poslal mi dlouhý pohled. Asi myslel na to, jak moje bývalá rodina byla chytrá, když mě vydědila.

„Nastali problémy. Bowen Finigan se vrátil." Ze začátku jsem nerozumněla jeich slovům, ale později mi to došlo. Ostetní, ale nevypadali, že by jim to došlo.

„Můžu jim říct, kdo to je?" Vlastně bych se nemusela ani ptát. Myslím, že z nás mají strach, ale nechtěla jsem nějak riskovat, alespoň zatím ne.

„Bowen Finigan není nesmrtelný jako mi, ale žije na světě dost dlouho díky té nejčernější magii. Je to netvor. Na svět vždy snese temnotu. Myslela jsem si, že je v cele Věčnosti."

„Bohužel ne. Před pár dny utekl."

„Jak? Myslela jsem si, že je cela nedobytná."

„Nevíme, jak. Pořád to zjišťujeme, ale víme jedno, když se mu podařilo utéct, je mocnější než předtím. Musíte ho zastavit."

„Takže jde o noční akci." Řekla jsem a on jen kývl na souhlas.

„Noční akci?" Pravila Lili nechápavě.

Tak jim to Black vystvětlil: „Bowen žije dlouho, ale za cenu toho, že „oživne" jen v noci. A když je den tak se někam uchýlí. Takhle ho nemáte šanci najít. Můžete ho najít jen když bude v pohybu, večer."

Potom dodal: „Tím, že ho najdete a zajmete. Tím ochráníte celou Zemi. Jste naše poslední naděje."

„Mohli bychom to prodiskutovat v nějaké vedlejší místnosti o samotě?" Zeptal se Hugh a já jsem mu byla vděčná za to, že tuhle otázku položil.

On jen pokýval hlavou a ochranka nás zavedla do vedlejší místnosti.

„Co o tom Bowenovi Finigenovi ještě víš?"

„Žije už docela dlouho. Nevím jak dlouho, ale dlouho. V něajkých starších knížkách jsem našla to, že patřil k těm, kteří obětovávali lidské oběti. Ale někdy vraždil jentak. Vraždil různými způsoby, má radši pomalou smrt. Rád se dívá, jak lidé trpí. Zabíjel i čaroděje. Většinou, když po něm někdo šel, byl zabit. Naposledy byl, jak jsem říkala zavřen do cely Věčnosti. Byl tam zavřen pomocí lsti. Nějaký čaroděj dělal, že je na jeho straně. Bowen mu věřil, choval se k němu, jako by byl jeho syn. Ale to celé byla jen lež. Zavedl ho do hor, kde ho na chvíli omráčil kouzlem a přivedl ho do cely Věčnosti."

„To nezní moc optimisticky." Pravil Robin.

„Co budeme dělat?" Ptá se Mia.

„Musíme to udělat. Já vím, dívají se na nás, jako bychom byla nějaká špína, ale tohle neděláme pro ně. Tohle děláme pro svět." Řekl Hugh a já mu musela dát za pravdu.

„Kdo souhlasí, že jim pomůžeme?" Hlásili se všichni.

„Tak jdeme!" Řekli jsme dohromady a kráčeli zpátky do síně.

„Shodli jsme se na tom, že Bowena zadržíme. Ale co s ním pak uděláme?"

„To nechte na nás. Už máme něco silnějšího a mocnější než byla cela Věčnosti."

„Chráníte Boba Archera?" Zeptala jsem se.

„Ano, Bob Archer je v bezpečí. S tím starosti dělat nemusíte a teď už můžete jít. Ještě vám později sdělíme bližší informace o vaší akci a pak budete moct začít." Pravil na závěr Black.

„Kdo je Bob Archer?" Zeptala se mě Kaylee, když jsme šli ulicí.

„Bob Archer je ten, který zavedl Bowena do cely. Jednou jsem s ním mluvila. Je to skvělý člověk. Rozuměl mi. Říkal mi, ať jdu za svým, nehledě na to, co mi ostatní říkají. Všichni v mé rodině se na mě dívali jako na vyděděnce. A i dost lidí ve škole, ale on ne. Je to skvělý člověk. Nechtěla bych, aby umřel."

„Proč si mi nikdy o něm neřekla?"

„Řekl, abych nikomu neříkala, že jsem ho navštívila. Chtěl být v anonimitě."


InvictaKde žijí příběhy. Začni objevovat