Kan kolyesi..
Bu konuşmalardan sonra aralarında en küçüyü Jeongin bana bildiği tüm vampir türleri hakkında konuşmuş, daha sonra 'Sonsuz Vampir' kitapını bana vermişdi.
Şimdiyse bana ayarladıkları odamda yatağımın üzerinde kitapı inceliyordum.
"Yeşil gözlü Vampir;
İnsan cildine gire bilir, çirkin bir yapıya sahibdirler, kurbanlarını buldukları gibi öldürür ve yerler.
Eğer karşınıza yeşil gözlü bir vampir çıkarsa o zaman Doens tozçuklarını onların gözlerine atarak kaçmanız gerekir. Aksi taktirde ölürsünüz.""Kırmızı gözlü ve asi Vampirler;
Güzellikleri ile kurbanlarını kendine cezb eder ve onlarla oynar. Sıkıldıkları zamansa onları öldür ve ciltlerine girerek başka bir kurban ararlar. Onlardan kurtulmanın yolu yokdur. Eğer bir şansınız varsa kızıl hancerle onları öldürmeniz gerekir.""Sarı gözlü Vampir;
Kırmızı gözlü vampirle aynı kaderi paylaşmaktadır. Kenini aşk etdiri. Yalnız aşk güçlüse kendiside aşk olur ve kurbanına musallat olur. Kurbanını öldürmez, yanlız kurbanı vampire hayanet ederse onu öldür ve ona musallat olduğu için kendiside ölür.""İnsan yapılı Vampir;
Aynı insanlar gibi yapıya sahiptir. Yalnız her yılbaşı bir insan kanı içerler. Grup şekilinde yaşarlar. Lakin onları sinirliyken görmeniz kötü sonuçlara vara bilir. Onları sinirlendirmeniz içlerindeki şeytani vampiri oyatdınız demekdir. Ve eğer bunu yapdıysanız sadece onlara sarılmanız ve iyi bir arkadaşsanız en iyi anlarınızı anlatmanız lazım. Aksi taktirde ölürsünüz."Ve daha neler neler. Çok vampir türleri vardı yanlız şu okuduklarım en kötü yapılara sahib olanlardı.
Benim tanıdığım çocuklar İnsan yapılı vampir türlerine aitdi. Ve bu onları bildiğim kadarıyla güçlü yapıyordu.
Aniden kapının şiddetle açılmasına oraya döndüm. Jeongin nefes nefese kalmış adeta korkmuş gibi gözüküyordu.
"Bir şe-" sözümü bölen onun korku dolu sözcükleri oldu
"Çabuk beni takip et YeonSon!!."
Soru sormadan hemen ayağa kalkarak onu takip etdim. Elimden tutarak var gücüyle beni alt kata çekiştiriyordu. Ve bende ona eşlik ediyordum.
Hızlı koşmamızın ardından bodrum katında bir yere geldik. Jeongin hızlı bir şekilde kapını ittirmeye çalışarak açdı. Ve tekrardan benim kolumdan tutarak içeri götürdü. İçeri girdikden sonraysa kapını tekrardan kapatdı.
"Senin burada oldğunu bir vampir görmüş ve diğer vampirlere haber vermiş. Az önce seni istediklerini ve vermezsek kulemizi yandıracaklarını söylediler." Jeongin nefes nefese kalmışmış, ayak üstünde düzgün duramıyancada yere çökmüşdü
İnip tekrar kalkan göğüsü ve kafasından aşağı süzülen ter damlacıklarıyla adeta çok çekici görünüyordu.
'Ben Changbin'i sevmişdim ama..'
Salak Jeongini seviyorum demedim ben..
Jeonginin yanına yaklaşdım.
"Ya bizi burda bularlarsa? O zaman ne yapacağız?"
"Merak etme İnsan yapılı vampir olmağımıza bakmayarak onlardan daha çok güçlüyüzdür. Kolay lokma değiliz biz" dedi güven verici gülümsemesiyle.
"Bu çok güzel"
"Sende güzels- Ah..şey..yani...sende bizim kadar güzel öğreneceksin güçleri. O zaman çok güzel olacak."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙼𝚛. 𝚅𝚊𝚖𝚙𝚒𝚛𝚎 𖤍 𝙷𝚠𝚊𝚗𝚐 𝙷𝚢𝚞𝚗𝙹𝚒𝚗
Vampirgeschichten"Ya her şey bir rüyaysa, o zaman..." "Her şey rüya olmayacak kadar gerçekçi YeonSon.." "...Seni seviyorum." "Seni seviyorum..."