"Ya Hyung, YeonSon vampir olmalı ya da..."
"Ya da sahte bir vampir. Aferim sana Han" dedi ellerini bir birine çarparak.
"Ama bekleyin sahte vampir olmak için kan kokusunu bastıracak kolye lazım. Ama onu Hyunjin herifi götürdü.."
Aniden sorduğum soruyla her kes bana döndü..
"O kim?"
"Kim?"
"Hyunjin?"
"O kim?"
"Bende sana soruyorum"
"Huh?"
"Biri Han'ı alsın burdan" dedim etrafa umutsuzca bakarak. Galiba Han grup arasında umutsuz vaka sayılıyordu.
"Gel Han'cım şöyle otur burda." Minho Han'ı kendi yanına çekerek konuşmaya hatta kısa bir süre sonra anlaşmayıp küçük bir kavga etmeye başlamışlardı.
Gerçekden şu ikisi bir türlü anlaşamadı..
Bakışlarımı onlardan çekerek cevapı verilmeyen sorumu tekrar sordum.
"Hyunjin denen kişi kim?"
Bang Chan sözüne başlamadan önce derin bir nefes aldı. Galiba uzun konuşma olacakdı..
"Eskiden 8 kişilik bir grupduk. Ve Hyunjinde bizle beraberdi. Onunla çok mutluyduk, adeta neşe kaynağımızdı. Benden sonra grupu o yöneltiyordu ve bu işte çok başarılıydı.
O bodrum katı aslında eskiden pratik odamızdı. Önce şarkı çıkarartık sonra ona uyğun dans yapardık ve yine Hyunjin bize yardım ediyordu. Hatta grup ismimiz bile vardı. Stray Kids.. Yani anlayacağın o çok iyi biriydi.."
Ve tekrardan yutkundu. Changbin elini Bang Chanın omzuna destek verircesine koydu. Galiba bu olaylardan en çok etkilinen o olmuştu.
"....Sonra bize karşı tavırları yavaş yavaş değişmeye hatta kötüleşmeye başlamışdı. Eski neşeliği, mutluluğu gitmiş yerine sesiz ve sinirli biri gelmişdi.
Tabi bizde bu olayları anlayanmadık ve bir gün onunla ciddi anlamda konuşmaya karar verdim. Odasına girdiğimde yerde oturmuş ve elleriyle kafasını tutduğunu gördüm. Ve aniden elleriyle kafasına vurmaya başladı.
Çok sinirliydi ve hatta ağlıyordu bile. Yanına hızlıca gitdim ve bunu yapmamasını, durmasını söyledim. Aniden durdu ve sakince yere dikdiyi gözleriyle kırpmadan bana bakmaya başladı. Ve garipçe sırıtmaya sonrada kahkayayla gülmeye başlamışdı.
Ne olduğunu anlamadığım bir hızla yerde duran hanceri eline aldı ve ayağı kalkarak üstüme gelmeye başladı. Bense ayağa kalkmaya fırsat bulamayınca oturduğum vaziyyetde geriye doğru sürünmeye başladım.
Hyunjin deli gibi üstüme geliyordu ve ben ne yapacağımı bilmiyordum... "
Sustu... Galiba bu hikaye onun için çok ama çok zorluk veriyordu. Ve ardından Felix devam etmeye başladı.
"Bu olay yaşanırken ben Hyunjinin kapısının önünden geçiyordum. Aniden Chan Hyungun bağırdığını duydum. 'Yapma kendine gel' diye bağırıyordu.
Odanın kapısını açdığım an ayakda olan Hyunjinin yerde oturmuş vaziyyetde olan Chan Hyunga doğru hancer tutduğunu gördüm. Ve zaman kayb etmeden Hyunjinin belinden tutarak onu duvara itdim.
Tabi oda bu yapdığıma sinir olmuş ve benim üstüme gelince Chan Hyung güçleriyle onu etkisiz hale getirmişdi... Bu olaylardan sonra Hyunjin odasındakı eşyaları toplamadan evden çıkıb gitmişdi.
Sadece kendisiyle kan kolyesini götürdü. Ve iki yıldan çok aramızda yok.. Ve böylelikle Stray Kids dağılmıştı" Felix'de aynı Bang Chan gibi derinden nefes almış ve odadan çıkıb gitmişti..
Bu duyduklarıma karşı ne tepki vereceyimi bilmiyordum. Bang Chanın yaşatıkları, Felix'sin onu kurtarması adeta bir flim gibiydi. Onlar için üzlmüşdüm. Hyunjin onlara yaptıklarına karşı hàlà onu arkadaş gibi sevdiklerine emindim.
"Ben... Ben ne söyleyeceğime, ne tepki vereceyimi bilemiyorum. Yani.. her şey o kadar karma karışık ki... bilemiyorum.."
Seungmin yanım oturdu ve konuşmaya başladı.
"Seni anlıyorum YeonSon merak etme. Bu olayları duydukdan sonra bizde senin gibi tepkiler vermiştik. Bazılarımız bile kendine gelememiş, günlerce odalarından çıkmamıştı." Dedi bana güven verici gülümsemesiyle. O çok iyi biriydi...
"Hadi kalk YeonSon, geç oldu. Sizde çocuklar odanıza dağılın.. Benim biraz içmeye ihtiyacım var." Bang Chan mutfağa giderek elinde bira şişeleriyle kapıdan çıktı. O hiç iyi değildi..
"O zaman her kese iyi geceler.. Bende gidiyorum." Her kesle vedalaştıkdan sonra nerdivenlere irerledim. Sesizce odama gidicekken onun kapısının önünden geçdim. Hyunjinin...
'Hadi ama gir YeonSon, hem çok meraklı. Hadii'
Pf Yui insanı çok meraklandırıyorsun..
Hızlı bir şekilde etrafa bakarak kapının elceynini tutdum ve içeriye doğru açtım.
İçeriye girince adeta tozcuklar burnuma dolmaya başlamıştı. Bunun önlemini almak için kolumun yardımıyla burnumu tutarak rahat bir şekilde odanı gezmeye başladım.
Oda sade bir şekilde dizayn edilmişti. Ama her şeyin rengi siyahtı. Yatağının başında resimler asılmıştı. Hatta bir tanesinin şüşesi kırılmıştı. Dahada yaklaştıkca bu resmin Stray Kids'e ait olsuğunu gördüm.
Herkes resimde mutluydu. Felix ve tanımadığım biri kol-kola durmuş, en yankın arkadaş gibilerdi. Yüzünü göremiyordum çünkü yüzünün etrafı siyahla boyanmıştı. O yüzden Felix olayları konuşdukdan sonra odadan çekip gitmişti. Üzüldüm...
Resme bakarak arka arkaya uzaklaşacakdım ki benden uzun olan bir bedene çarpmamla duraksadım..
Buda kimdi?..
Yazılma tarihi:12.02.2024
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙼𝚛. 𝚅𝚊𝚖𝚙𝚒𝚛𝚎 𖤍 𝙷𝚠𝚊𝚗𝚐 𝙷𝚢𝚞𝚗𝙹𝚒𝚗
Vampire"Ya her şey bir rüyaysa, o zaman..." "Her şey rüya olmayacak kadar gerçekçi YeonSon.." "...Seni seviyorum." "Seni seviyorum..."