𖤍From Where? (12)

110 12 2
                                    

Keyifli okumalar~

Elimi kesmiş olan vazonun kafasını bir yere atarak yerde üzü-gözü dağılmış olan Hyunjine doğru yöneldim.

Beni bile zar-zor göre biliyordu galiba.

"İşte bu yönünü çok seviyorum Güzelim.."

Yüzümde beliliren gülümseme karşılık oda gülümsedi. Elini kaldırarak sağ yüzüme koydu ve okaşamaya başladı.

"Kalbin çok temiz ve masum. Benden farklı olarak."

"Kalbinin derinlerinde bir yerde iyi biri olduğunu biliyorum Hyunjin. Tıpkı eskilerdeki gibi."

Yüzündeki gülümsemesi yavaş-yavaş silinmeye başlayınca uzanmış olduğu yerden zorlukla ayağa kalkmaya başladı.

Eliyle ağrıyan kafasını tutarak yerde yatmış olan eski arkadaşına baktı.

Jeonginin kafası ağır darbe sonucu kanamıştı.

"Onu odaya daşımalıyız. Kafası çok kötü görünüyor."

Kafasını olumlu anlamda sallayarak yerde uzanmış olan Jeongini kaldırarak odaya götürdü.

Onun iyi biri olduğuna inanıyordum.

𖤍

Yan odadakı Jeongine pasuman yaptıktan sonra sıra Hyunjine gelmişti.

"Biraz yavaş yapamaz mısın?" Daha bastırdım. Ne diye kavga çıkarıyordu ki?

"Ah! Sinirini yaralarımdan çıkaramazsın!"

"Kes sesini hem suçlu hem güçlü."

"Böyle yapmaya devam edersen seni öperim!"

Pat diye söylediği söze şok olmuşcasına yüzüne baktım.

Hah'layarak tekrardan sertce bastırdım pamuğu. Bir şey yapamazdı!

'Sen öyle san..'

İki eliyle kollarımdan tutarak beni yatağa atması iki saniye sürmüştü.

Yüzümdeki şok ifadesi hoşuna gitmiş olacak ki dudağını yana kıvırtdı. Böyle yapması bile çok çekiciydi.

Benimle aynı hizaya gelerek yüzümüzün arasında iki santimetre yer kalana kadar bana yaklaştı.

Amaç benim kalbimi çıkarmaktı.

'-E ben kalkayım o zamann'

'Dur nereye!?'

'-Biraz daha burda kalırsam pat diye yok olacağım'

'Yeonson o seni öpmemeli! Yoksa sen Hyunjini bende Changbini göremeyeceğiz!! Bunu düşünmek bile çok kötü!'

Kes Yui!!

'Ne!? Öpmesini mi istiyorsun yani?! Düşüncesiz sapık!!'

Yüzündeki yarım yamalak gülümsemeyle, gözleri dudaklarımın üzerinde daha çok yaklaşmaya başladı.

Dudağımın üzerinde hiss ettiğim baskı gözlerimi yavaşça kapamaya neden olmuştu.

Son bir kaç günde tanıdığım biri benim ilk'lerimi almakla meşkuldu. Ve ben bir şey demiyordum.

'Bak ya ne güzel!'

𖤍

"Yani en son burda olmuşlar öyle değil mi?"

Bang Chanın sorusuna yanıt Felix kafasını olumlu anlamda salladı.

Günlerdir Jeongin'in ve Yeonson'un kayb olduğuna dair ipucu arayan arkadaşları sonunda, Felix'sin sayesinde bulmuş olduğu mağaranı Jisung koklama yeteneğiyle en son burda olduklarına dair bir fikir ortaya atmıştılar.

𝙼𝚛. 𝚅𝚊𝚖𝚙𝚒𝚛𝚎 𖤍 𝙷𝚠𝚊𝚗𝚐 𝙷𝚢𝚞𝚗𝙹𝚒𝚗Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin