Bölüm 1: Meraklı Civciv

5.2K 332 446
                                    


⋆。˚ ❀ * ࿐ ࿔ ˚:⋆ ✧・゚

Hyunjin ve Felix, oteldeki hoş gecelerini atlattıktan sonra, sabah soluğu Hyunjin'in ailesinin evinde aldılar.

Bir yıldır devam ettirdikleri ilişkilerini, sonunda evlilikle taçlandırmışlardı. Onların hikayesi, herkes için mutlu sonla bitmişti.

Ama elbette ki, onların hikayesi henüz bitmiyordu...

"Günaydın." Hyunjin'in annesi, oğlunu ve yeni oğlunu tebessüm ve güler yüzle karşıladı. İkisine de samimi bir şekilde kucakladıktan sonra, onlar için hazırlanan kahvaltı masasına geçtiler.

Felix'in otururken zorlanması, Hyunjin'in gazı alınmış şekildeki rahat tavırları, Jae'nin babasını, hayır, babalarını gördüğünde ellerini onlara uzatıp yumuk yumuk açması, Hyunjin'in annesinin 32 diş tebessümü ve Hyunjin'in babasının yarı uyur olması, bu sabahın ana konusuydu.

Herkes farklı bir evrenlerdeydi. Ama Felix mutluydu. Yeni ailesi güzel bir aileydi. Ona sevgiyle yaklaşıyor, yakın zamanda gerçekleştirdikleri gay evliliği bile onlara garip gelmiyordu.

En güzeli buydu. Felix, bu aileye çoktan kabul edilmişti. Ve iki yaşındaki Jae de işaret dilini epey kavramış, Felix'i gördüğünde "baba" yapmaya çoktan alışmıştı.

Felix zorlanarak da olsa Jae'yi kucağına aldı. Poğaça yanakları koklayarak öptükten sonra, o da işitme dilinde karşılık verdi. "Seni özledim."

"Ben de özledim civciv baba." Yaptı Jae de.

Hyunjin tebessümle onları izliyordu.

"Ee..." Dedi annesi merakla. "Balayına ne zaman gideceksiniz?"

"Kahvaltıdan sonra çıkacağız." Dedi Hyunjin. "Jae'yi de alıp güzel bir tatil yapacağız. Sam buradaki işleri hallederken... Sahi, nerede kaldı bu?"

Hyunjin'in annesi gülümsedi. "Gelir şimdi. Kardeşini biliyorsun, hep geç kalır."

Tam bu muhabbet dönerken, evin kapısı tekrardan çalındı. Bu sefer hizmetçi kapıyı açtı, Sam ile beraber mutfağa girdiler.

Sam, tam bir şov adamıydı; her zamanki gibi. Annesine kocaman sarılıp öpücükler verdikten sonra Hyunjin'e sarıldı. Babasıyla "selam yaşlı adam." Diye tokalaştıktan sonra, Jae'yi Felix'in kucağından alıp havada birkaç tur döndürdü.

Jae'nin kendi duyamadığı bebek gülücükleri, herkesin yüreğini ısıtıyordu.

Bir süre sonra Sam kucağında yeğeniyle oturdu, kahvaltıya başlandı. Tatlı sohbetlerin, hoş muhabbetlerin edildiği yemek sona erdiğinde, Felix ve Hyunjin Jae'yi alarak evden ayrıldılar.

Araba yolculukları, şimdi başlamıştı.

Öğleden sonra, Jae arka taraftaki bebek koltuğunda öğle uykusunu uyuyordu. Direksiyonda babası, direksiyonun yanındaysa bakıcısı, yeni babası vardı. Radyoda hafif bir müzik çalıyordu. Birkaç saattir yoldalardı, ama Felix ve Hyunjin sohbet etmeden duramıyorlardı.

"Hala nereye gittiğimizi söylemedin." Dedi Felix gülerek.

"Sürpriz sevgilim."

"Artık sevgilin değilim senin." Dedi Felix sırıtarak. "Artık kocanım. Bana kocam demen lazım. Cidden... Evlendiğimize inanamıyorum Hyunjin. Gerçi resmiyette hiçbir yeri yok ama..."

"İnsanlık çok ilerledi, ama hala geri kafalılar. Resmiyete ihtiyacımız yok Felix. Sen benim sev- kocamsın. Benim olan her şey de senin."

"Sen de benim misin?"

The Babysitter 2 | Hyunlix ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin