⋆。˚ ❀ * ࿐ ࿔ ˚:⋆ ✧・゚
Felix, bir kolunda bebeğini taşıyan kocasının öbür kolunda adımlıyordu.
Herkes evlere dağılmış, Hyunjin, Felix ve bebekleri ise baş başa kalmıştı şimdi.
Ve Felix'in hava almak istemesi üzerine, bahçede dolanıyorlardı gecenin bir yarısı.
Felix kafasını eşinin sert omzuna yaslarken bir anda akşam yaşanan bir olayı hatırlayıp güldü. "İyi akşamdı." Diye ekledi sonuna.
Hyunjin de gülerek karşılık verdi. Hangisine güldüklerini ikisi de bilmiyordu, bu akşam çok komik şeyler yaşanmıştı.
"Neye gülüyorsun?" Diye sordu Hyunjin.
Felix güldükten sonra devam etti. "Minho hyungun yaptığına gülüyorum."
"Ne yaptı ki?" Hyunjin muhtemelen orayı kaçırmıştı.
"Sarhoş olduğundan... Pfft" gülmek için mola verip tekrardan anlatmaya başladı. "Jisung'a gidip sevgilisi olup olmadığını sordu. Jisung da var diyince ağlamaya başladı."
Hyunjin şok olmuş bir şekilde güldü. "Cidden yaptı mı bunu? Minho'yu alkolden uzak tutmalıyız."
"Evet..." Dedi Felix de kocaman gülücüklerle. "Sen neye gülüyordun?"
"Changbin yanlışlıkla Jeongin'in üstüne şarap dökünce, yalamaya çalış-"
"Ne?" Diye aşırı bir tepki verdi Felix. "Bunu cidden yaptı mı?"
Hyunjin kahkaha attıktan sonra devam etti. "Cidden yaptı. Jeongin izin vermeyince de gizlice yaklaşıp ayaklarını yalamaya çalışıyordu."
İkisi beraber güldüler.
Ardından Hyunjin, kucağında parmağını emerek uyuklayan Jae'ye bakarak yeniden söze girdi. "Jae'nin emziği nerede?"
Felix yine güldükren sonra devam etti. "Minho Hyung ağlayınca, Jisung sussun diye ağzına Jae'nin emziğini soktu."
"Tencere kapak gibiyiz." Dedi Hyunjin gülerek. "Arkadaş grubumuz onda on yani."
"Teyzeye ne demeli?" Diye sordu Felix de gülerek. "Ayılsın diye kahve söyledik, kahvenin içine cips banıyordu."
Tam gülerken Felix telefonuna gelen çağrıyla irkildi. Seungmin'den bir mesaj almıştı, durup dururken.
Mesajı açıp Hyunjin'le beraber okurken, ikisi de ağlamakla kahkaha patlatmak arasında gelip gitmişti.
"Chan polis arabasının tekerine işediği için karakoldayız, yarın işe gelmez muhtemelen."
Aynı anda mesajı okumayı bitirip aynı anda birbirlerine baktılar.
"Sevgilim..." Dedi Hyunjin tatlı bir dille. "Sence de siktirip gidip uyuyup bu geceyi sonlandırmayalım mı?"
"Sanki sen çok normaldin. Arabanın arka koltuğuna oturup direksiyonu çalmışlar diye ağlayan bendim." Dedi Felix gülerek.
Hyunjin gözlerini devirdi. "Ayılmamıştım o zaman. Ne bileyim kendim kullanacağım sandım."
"Hadi gidip uyuyalım."
Hyunjin başıyla onayladı, beraber büyük kapıdan içeri girdiler...
✧
Hyunjin ve Felix, birbirlerine sarılarak huzurla uyurken, aslında huzurlarını kaçıracak bazı şeyler oluyordu, onların haberi olmadan.
Elbette, Felix'in kusması büyük bir olay değildi. Çok kısa bir anlığına fark edilmiş, Hwang Sam'in düğününde yaşanan ufak bir telaş başlığının içinde öylece geçmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Babysitter 2 | Hyunlix ✓
Fiksi PenggemarThe Babysitter kitabının, 2. Kitabıdır. Felix evine bebek bakıcısı olarak girdiği ünlü iş adamına aşık olur. Ama hisleri karşılık bulduğunda, sonunda onun eşi olmuştur. (Hyunlix, jeongbin, mPreg, chanmin, minsung, evlilik hayatı)