Bölüm 6: "Konuşalım, Bay Lee."

2K 266 228
                                    


⋆。˚ ❀ * ࿐ ࿔ ˚:⋆ ✧・゚

Hyunjin, Felix'in kalbini kırdığını anladığında, çoktan her şey için geç kalmıştı.

Evet, Felix ilk hayatına girdiğinde Jae'nin bakıcısıydı. Aradan zaman geçse de, yine aralarında çıkan problemlerden sonra Felix bunu öne sürmüştü.

Hayatındaki tek yerinin Jae'nin bakıcısı olmak olduğunu düşünüyordu. Bunu aşalı uzun zaman oluyordu pek tabi. Ama düğün zamanlarında bile atılan manşetlerde Felix'in Jae'nin bakıcısı olduğu konusundan bahsetmişlerdi.

Felix üzülmeden edemediğinde, hep Hyunjin ona destek olmuştu. Onu yalnızca Jae'nin bakıcısı olmadığına, artık onun babası olduğuna ikna etmişti. İlk günden beri onu böyle görmediğine inandırmıştı.

Şimdiyse Felix'in zayıf karnı olarak bildiği bu konuda, sinirle bir laf etmişti.

Belki Felix buna alınmakta haklı bile değildi. Ama bunu düşünmedi.

Kucağında iki yaşındaki bebeğiyle kaldığında, önce bunu halletmesi gerektiğini biliyordu. Jae'yi iyice kurutup giydirdikten sonra hızla mutfağa yöneldi.

Felix ne kadar Hyunjin'e küs olsa da, yemek hazırlamıştı. Sadece Jae'nin değil, Hyunjin'in yemeği de masada duruyordu.

Elbette Hyunjin yemek yemedi. Jae'nin yemeğini yedirdi, onun için hazırlanmış tabağa bakarak bir iç çekti ve çocuk odasına çıktı.

Jae uslu bir çocuktu. Felix babası onu öyle alıştırmıştı. Yatağa konulup ağzına emzik, eline oyuncak verildiğinde durumu anlar, eliyle "iyi uykular" işaret eder, ardından hemen gözlerini yumardı.

Yine öyle oldu. Hyunjin emziğini verip ayısını da beşiğe bıraktığında, Jae mırıldanarak uykusuna daldı.

Jae uyuduğunda, Hyunjin odadan çıktı. Derin bir nefes aldı. Karşılaşacağı her şeye hazır bir şekilde, Felix'in kendisini kilitlediği yatak odasına yöneldi.

Hyunjin bunları yaparken, Felix odada tek başındaydı. Önce biraz sessizce ağladı. Ardından telefonunu eline aldı, yakın arkadaşları Seungmin ve Jisung'un bulunduğu gruba yazdı.

İrezil Pekazeler

Seungmin
Felix
Üzgünüm
Ama sence de biraz abartmıyor musun?

Jisung
Bence hyung haklı
Onun bu konuyu ne kadar
Kafasına taktığını biliyor

Seungmin
Bir anda ağzından çıkmış işte

Felix
Size bana yorum yapmanızı
İstediğim için yazmadım

Seungmin
Ne için yazdın?

Felix
Bilmiyorum
İyi ya da kötü yorum yapmayın
Sadece
Kötü hissediyorum
Sizi görmek istiyorum çocuklar

Jisung
Balayında Felix hyungdan
Böyle bir mesaj alacağımı
Hiç düşünmezdim

Seungmin
Ne yalan söyleyeyim
Ben de.
Felix bu senin balayın
Bok etme

Felix
Sağol.

*Felix çevrimdışı*

Arkadaşlarının yorumlarından sonra, Felix iyice sinirlenmişti. Kimse onu anlamıyordu. Felix çocuğunun bakıcısı olarak işe girdiği adamı ayartıp onun altına yatmamıştı.

The Babysitter 2 | Hyunlix ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin