Bölüm 3: "Hala Yumuşacık." (m)

3.2K 255 229
                                    


⋆。˚ ❀ * ࿐ ࿔ ˚:⋆ ✧・゚

Hyunjin, meraklı civcivinin sorusunu "bir tanıdıkmış." diyerek geçiştirdi. Hayır, hiçbir şeyin bu büyülü anı bozmasına izin vermeyecekti. Uzun zamandır bu günü beklemiş, sonunda mutlu olmanın hayalini kurmuştu.

Jae tamamen gece uykusuna kaldığında, biricik oğlunu kucağına aldı. Felix'in alnına ufak bir öpücük vermeyi ihmal etmeyerek odaya gitti. Oğlunu önceden ayarlanmış beşiğe yatırdı. Ardından geri, salona döndü.

Telsizi masanın üzerine yerleştirdi. Bu gece, hiçbir şeyin onları rahatsız etmesine izin vermeyecekti.

Geri battaniyenin altına, eşinin yanına oturdu. Ama oturur oturmaz Felix'e yapışmasından, şimdiki modunun çok farklı olduğu belli oluyordu.

Felix kıpırdanarak sevimli bir şekilde kikirdediğinde, Hyunjin yanağına ufak öpücükler vermeye başladı.

Felix'in onu itecek hali yoktu. Balayındalardı. Zaten, istediği birini neden itsindi ki?

Boynuna bırakılan ufak öpücükler, şimdiden Felix'i sertleştirmişti. Ne kadar hissetmese de, Hyunjin'in nefes alıp verişinin derinleşmesinden onun da zor durumda olduğunu anlıyordu.

Kocasından mı utanacaktı?

Elini yavaşça battaniyenin içine soktu. Çok aramasına gerek de kalmadı, kısa süre içinde Hyunjin'in büyük sertliğine ulaşmıştı.

Eşofmanının altından, onu zorlarcasına sertti. Hyunjin iyice boynuna sokulup ufak öpücükleri daha arzulu öpücüklere, kesik kesik emişlere çevirdiğinde Felix ufak bir inleme koyverdi.

Hyunjin, sonunda kalçasını Felix'in arkasına yaklaştırdı. Kalçasına doğru değen sertliği, tatmin olmak istercesine bastırdı.

Bir yandan hala Felix'in boynunu emiyordu.

Elleri yavaşça Felix'in önüne gitti. Felix'in üstündeki ince gömleğin düğmelerini açmaya başladı. Bir yandan da kulak memesini ısırarak hafifçe fısıldadı. "Göğüslerini öpmek istiyorum."

Felix utangaç bir şekilde hıçkırdı. "Mgh..."

"Sen de öpmemi istiyor musun?"

"Ben..."

Hyunjin gömleğin düğmelerini tamamen açtığında Felix'in kemikli, yumuşak omuzlarından aşağıya doğru kaydırdı.

"Sen, Felix?" Felix'in çıplak karnına dokundu, parmağını göbek deliğinin etrafında daire çizecek şekilde hafifçe oynatmaya başladı. "Öpmemi istiyor musun?"

"İstiyorum..."

"Küçük öpücükler mi? Yoksa sertçe emmeli miyim? Arada ısırmalı mıyım? Bunu seviyor musun?"

Felix domates gibi kızarsa da, Hyunjin'in oyununa eşlik etmek istiyordu. Çünkü onun sözleri sayesinde azmaktan kendini alıkoyamıyordu.

"İstediğin gibi... Yapabilirsin."

"Seç Felix..." Boşta kalan elini, Felix'in göğsüne gönderdi. İşaret ve baş parmaklarını kanca haline getirdi, Felix'in şişkin, pembe göğüs ucunu yavaşça sıktırmaya, parmak uçlarının arasında ufalamaya başladı.

Felix ufak bir inilti koyverdikten sonra, boynunu çevirerek arkasındaki eşine dönmeye çalıştı. Hyunjin ona çevrilmiş yanağı ufak öpücüklerle tatmin ederken, Felix utanarak gülümsedi. "Emebilirsin."

"Pekala, emeceğim." Hyunjin battaniyeyi üstlerinden sıyırıp yere attı. Felix'i sırt üstü koltuğa yatırdı, direk olarak üstüne çıktı.

Kalçasını biraz oynatarak sertliğini Felix'in sertliğine doğru sürtüyordu. Dudaklarını araladı, önünde yatan Felix'in göğsüne yaklaştırdı.

The Babysitter 2 | Hyunlix ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin