Bölüm 7: Oyun Başlasın

2K 256 168
                                    


⋆。˚ ❀ * ࿐ ࿔ ˚:⋆ ✧・゚

Oyuna birkaç kural daha eklediler. Basitçe şöyle özetlenecekti; birisi "çilli civciv" kelimesini kullanana kadar oyun bitmeyecekti, bu kelime ise pes etmek anlamına geliyordu. Birbirlerini hiç tanımıyor gibi davranacak, karşı tarafın pes etmesini bekleyeceklerdi. Felix Hyunjin'i kovamazdı.  Hyunjin de Felix'e patronu gibi davranacaktı.

Oyun, başlasın.

Jae öğle uykusundan uyandığında, babaları salonda oturmuş kahve içiyorlardı. Jae'nin sesi telsizde duyulduğunda Felix ayağa fırladı.

Ama Hyunjin gülümseyerek kalktı, Felix'in karşısında gülümsedi. "İlk iş günüme şimdiden başlamalıyım, bay Lee. İzninizle minik Jae'yi ben alayım."

Felix güldü, eliyle Hyunjin'in gitmesini işaret etti. "İkinci katta, sağdan üçüncü kapı."

Hyunjin saygıyla eğildi, koridora doğru yola çıktı. Jae gözleri kapalı, eliyle "civciv" işareti yaparak mırıldanıyordu.

Hyunjin Jae'yi tutup kucağına aldığında, Jae bir anlığına duraksadı. Normalde uyandığında onu yatağından alan Felix babası olurdu.

Ama neticede Hyunjin de onun babasıydı, bundan şikayet edecek hali yoktu. Mahmur gözlerini yumdu, onu kucağına alan babasının omzuna kafasını koydu.

Jae hep iyi bir bebekti, ama bir yabancıya bunu yapmazdı.

Hyunjin kucağında bebeğiyle mutfağa indi. Jae Felix'i gördüğünde o yöne doğru hamle yaptı. Felix Jae'yi alırken, dolaptan çıkarıp tezgaha koyduğu mamaya ve biberona baktı.

"Buyurun bay Hwang." Dedi. "Jae'nin mamasını hazırlamanız gerekiyor."

Hyunjin tezgaha baktıktan sonra, geri Felix'e döndü. "Nasıl yapılacağını anlatırsanız yaparım, bay Lee."

"Pekala, öncesinde kaynayıp dinlenmiş suyu alıp sıcaklığına bakın. Bu seferlik ben hazırladım, bir dahakine önceden hazırlamış olun."

"Peki." Dedi Hyunjin. Sudan bir yudum alacakken Felix onu durdurdu.

"Ne yapıyorsunuz bay Hwang?"

"Suyun sıcaklığına bakıyorum."

Felix güldü, ama bozuntuya vermeden devam etti. "Kabın dışından dokunsanız yeter."

Hyunjin de bozulmadan baktı, sıcaklığın nasıl olması gerektiğini bile bilmediğini çaktırmadan Felix'e döndü. "Sıcaklık iyi efendim."

"Öyleyse suyu 40 ml olacak şekilde biberona dökün."

Hyunjin biberonun kapağını açtı, Felix'in dediği gibi suyu döktü. Biberonun üzerinde derecesi yazdığından zorlanmamıştı.

"Şimdi mamanın kapağını açın, bir kaşık ekleyin."

Hyunjin yine yaptı. Ardından biberonun kapağını kapattı, sallayarak mamayı hazırladı.

Jae Hyunjin'in kucağında hazırlanmış mamayı emerken, Felix bir sandalyeye oturdu. "Öğlen uykusundan sonra ve gece uyumadan önce bu şekilde mama içiyor. Onun dışında kahvaltı, öğlen uykusu öncesi ve akşam yemeklerinde de katı gıdalarla besleniyor. Alerji riskli yiyecekleri yedirmeyin."

"Pekala bay Lee, dediğiniz gibi yapacağım."

"Jae de size çoktan alışmış gibi duruyor."

"Sanırım çoktan bana alıştı, değil mi hyung?" Dedi Hyunjin gülümseyerek.

Bu anı Hyunjin'in hatırlaması mı daha garipti, yoksa Felix'in bundan utanması mı bilinmez.

Bu anı Hyunjin'in hatırlaması mı daha garipti, yoksa Felix'in bundan utanması mı bilinmez

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
The Babysitter 2 | Hyunlix ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin