Takip etmeyenlere küsüyorum iyksmlar.⋆。˚ ❀ * ࿐ ࿔ ˚:⋆ ✧・゚
Felix ve Hyunjin misafirlerini uğurladıktan sonra Jae'yi de uyutup uyumak için odalarına yöneldiler. Felix de zaten günün yorgunluğu ve üç aylık bebeğinin ağırlığıyla epey uykuluydu. Sımsıkı sarıldılar, kısa süre içerisinde uykuya daldılar.
Minho ve Jisung da beraber aldıkları sıcak bir duşun ardından sarılıp uyuyacaklardı.
O gece, yalnızca Seungmin için uzundu.
Chan duşa girdi.
Seungminse bir süre huzursuzca oturduğu yerde kıpırdandı. Aslında uyumak istiyordu ama uyuyamayacağını çok iyi biliyordu.
Chan duştan çıktığında iki ellerini bacaklarının arasına sıkıştırmış, yatağın üstünde başı öne eğik bir şekilde oturuyordu.
Chan beline bir havlu dolamıştı. Daha küçük bir havluyla karıştırarak saçlarını kuruluyordu.
"Üstünü değiştirmedin mi?" Diye sordu Seungmin'i gördüğünde duraksayarak.
Seungmin kafasını kaldırdı, Chan'ın yüzüne baktı.
Bir şey söylemek istiyordu elbette, ama söze nasıl gireceğini bilmiyordu.
Açık ağzında bir süre bir şeyler gevelediğinde Chan derin bir nefes aldı. Elindeki havluyu kenara bırakıp seungmin'in yanına oturdu.
"Dün geceki olay mı?"
Seungmin yalnızca Chan'ın yüzüne bakıyordu, hiçbir şey söyleyemedi.
"Pekala..." Chan elini Seungmin'in bacağına koydu. "Dün akşam canını yaktığım için üzgünüm Seung. Hoşlandığını sanmıştım, bu yüzden duramadım."
İyi de, Seungmin bir özür beklemiyordu ki.
"Neden özür diliyorsun ki?" Diye sordu Seungmin.
"Bunu duymak istemiyor muydun?"
"Hayır. Ben... Beni sevdiğini duymak istiyorum."
Chan önce şaşırdı, ardından dudakları yukarı doğru büküldü. "Ben elbette seni seviyorum Seung. Bunun aksini düşündüren ne oldu ki?"
"Dün gece... Beni öylece bıraktın."
"Çünkü... Canını yakmıştım. Farkında olmadan da olsa benim yüzümden zarar görmüştün. Bu yüzden seni rahat bırakmak istedim, kendimi kötü hissettiğim için..."
"Eğer bunları yapamazsam... Benden sıkılacak mısın?"
"Ne?" Chan'ın kaşları çatıldı.
"Ben..." Seungmin başını öne eğdi, gözlerinden akmak üzere olan yaşları tuttu. "Kostüm giymek zevkli. Popoma soktuğun kuyruk şeklindeki plugları da seviyorum... Ama kelepçelerden hoşlanmıyorum. Penisime taktığın plugdan da, boynuma taktığın tasmayı çekmenden de hoşlanmıyorum. Canımı yakan şeylerden... Hoşlanmıyorum." Elini yavaşça Chan'ın ellerine doladı. "Ama... Beni terk etme..."
Chan duraksadı.
Seungmin'le bir yılı aşkın bir süredir beraberlerdi.
Oyuncaksız onlarca sevişmenin akabininde, yeni fanteziler denemek için oyuncaklarla da defalarca kez sevişmişler, akıllarına gelen her türlü fanteziye şans vermişlerdi.
Seungmin daha önce hiçbiri hakkında olumsuz bir yorum yapmamıştı.
Şimdiyse oldukça dürüst bir şekilde konuşuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Babysitter 2 | Hyunlix ✓
FanficThe Babysitter kitabının, 2. Kitabıdır. Felix evine bebek bakıcısı olarak girdiği ünlü iş adamına aşık olur. Ama hisleri karşılık bulduğunda, sonunda onun eşi olmuştur. (Hyunlix, jeongbin, mPreg, chanmin, minsung, evlilik hayatı)