⋆。˚ ❀ * ࿐ ࿔ ˚:⋆ ✧・゚
Felix, uzun bir aradan sonra davet için hazırlandı. Heyecanlıydı. Hyunjin'le evlenmeden önce, Jae'nin bakıcısı olarak sık sık bu davetlerde bulunmuştu. Ama şimdi her şey çok farklıydı.
Hem Hyunjin'in eşiydi, hem de karnında bebeğin taşıyordu.
Tabii bunu şimdilik kimsenin bilmesine gerek yoktu.
Ama yine de içindeki heyecanı bastıramıyordu.
Şık bir takım giyindi, ardından Jae'yi hazırladı. Hyunjin'le orada buluşacaklarından arabaya atladı. Özel şoförün onları yemek salonuna getirmesine izin verdi.
Hyunjin, kocaman bir tebessümle karşıladı onları. Önce eşine sarıldı, ardından oğlunu kucağına alıp öptü. Artık kimseden hiçbir şey saklamalarına gerek yoktu. Zaten kısa bir süre önce yapılan düğünlerinde, tüm magazin sayfaları canlı yayın yapmıştı.
Felix'in ailesi de dahil olmak üzere, tüm ülke onları izlemişti.
Ünlü iş adamı Hwang Hyunjin ve eşi Hwang Felix, salondan el ele içeri girdiler.
Felix hala utanıyor olsa da, Hyunjin tanıdıklarına el sallayarak içeri girerken başını kibarca eğerek onları selamlamayı ihmal etmedi.
Chan'ın oturduğu masayı buldular, gülerek oturdular.
"Hoşgeldiniz." Dedi Chan ilgiyle minik Jae'yi babasının kucağından çalarken.
"Hoşbulduk." Dedi Hyunjin.
Bir kolunu eşinin arkasına doğru attı, yayılarak ev sahibi imajı vererek oturdu.
Paparazilerin yanına toplanması çok kısa sürmüştü.
Düğünlerinde hiçbir soru kabul etmeyeceklerini söylemişlerdi, düğünden sonraysa ilk defa topluma beraber çıkıyorlardı. Bunun olacağını biliyorlardı.
"Efendim, düğününüz magazin sayfalarında en çok tıklanmaya sahip olan haber oldu!" Dedi magazincilerden birisi. "Önceki evliliğinizde düğün çok sadeydi. Bunu sizin için özel kılan ne?"
"Yanımdaki." Dedi Hyunjin. Gülümseyerek eşine döndü, göz kırptı.
Felix yine kıpkırmızı olmuştu.
Ah Felix'i utandırmak, ne keyifli şeydi...
"Eşinize çok değer veriyor olmalısınız bay Hwang."
"Evet, öyle."
"Ona olan ilginizi de hiç saklamıyorsunuz. Bu düşmanlarınızın ilgisini çekmez mi?"
"Çekebilir. Ancak eğer onlar düşmanımsa, eşime bulaşmak gibi bir hatanın neye mâl olacağını bilecek kadar iyi tanırlar beni."
Evdeki kedi yavrusu Hyunjin... Ah bir de şuradaki haşinliğine bak. İnsanın eşi de olsa, Felix'in tekrar tekrar hayran kalmaması elde değildi.
"Oğlunuz ile eşi-"
"Hadi bakalım beyler!"
Paparazi, omzunda bir kol hissettiğinde aniden sesin geldiği tarafa döndü.
Ah, bu yüz de çok tanıdıktı.
Hyunjin'in sarı saçlı versiyonu da aralarına katılmıştı. Paparazinin omzuna iki kere hafifçe vurdu, gülümsedi.
"Müsaadenizle ailemle vakit geçirmek istiyorum. Hadi bizi yalnız bırakın."
Paparazilerin sorusu bitmemişti, ama kibarca kovuldukları yerden ayrılmak zorunda kalmışlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Babysitter 2 | Hyunlix ✓
Fiksi PenggemarThe Babysitter kitabının, 2. Kitabıdır. Felix evine bebek bakıcısı olarak girdiği ünlü iş adamına aşık olur. Ama hisleri karşılık bulduğunda, sonunda onun eşi olmuştur. (Hyunlix, jeongbin, mPreg, chanmin, minsung, evlilik hayatı)