Bölüm 5: Salak Herif

2K 257 318
                                    


⋆。˚ ❀ * ࿐ ࿔ ˚:⋆ ✧・゚

Koca yaşlı şişko amca sahil boyunca ilerlerken, Hyunjin de ona doğru ilerlemeye başlamıştı. Felix istifini bozmadan Jae ile olan ufak oyununa devam ederken, bir yandan da kafasını kaldırıp olanlara bakmaktan geri kalmıyordu.

Amca, yine çirkin suratına aldırmadan ağzını kocaman açtı, Hyunjin'in yanına geldiğinde epey bir gülümsedi. "Nasıl gidiyor tatilin Hyunjin?"

"İyi gidiyor amca." Seni görmezsem daha harika geçecek, lütfen siktir git artık...

"İyi iyi. Bir şeyler içmeye geldim ben de."

"İçecek bir şeyim yok amca."

"Benim var." Elindeki taşınabilir dondurucuyu kaldırdı, boşta kalan eliyle iki kere kutuyu şaplakladı.

Hyunjin belli etmeden de olsa gözlerini devirdi, çaresizce amcayı davet etti. Amca, arkasındaki kızla beraber az önce Hyunjin'in kurduğu şezlonglara yöneldiler.

Kız utangaç duruyordu. Ufak tefek, sarışın, epey güzel bir kızdı aslında. Amcanın oturduğu şezlongun başında dikilirken, bir yandan da kumla oynayan Jae'yi izliyordu.

Jae'nin de, Felix'in de dikkati dağılmıştı. Elleri hala kumdayken gözleri o tarafa bakıyordu. Hyunjin karşıdaki şezlonga oturduğunda, amca tepesinde dikilen kıza döndü. "Otursana Rin."

Kız gülümsedi, utangaç bir tavırla amcanın yanına oturdu.

Amca dondurucudan çıkarttığı biraları Hyunjin'e ve Rin'e uzattı. Hyunjin ise birayı alır almaz kenara koydu.

"Anlat bakalım." Dedi amca, bozuntuya vermeyerek. "Ne yapıyordun yıllardır?"

"Televizyonda görmüş olman gerekirdi amca."

"Televizyon mu? Burada kimse televizyon izlemez ki Hyunjin! Hayat burada yaşanıyor, sokaklar insanlarla dolup taşıyor."

"Belli." Dedi yine gözlerini devirerek.

"Babanın şirketi vardı, hala duruyor mu?"

"Duruyor amca."

"Orada mı çalışıyorsun?"

"Aynen."

"Yaşın da gelmiş, yakında genel müdür olursun. İkizin de vardı gerçi, o da seninle mi?"

"Hayır, Sam yurt dışında çalışıyor. Başka bir sektörde."

"Haa..." Sus be amcık herif... Elbette amca susmadı, devam etti. "Karınla daha birkaç yıl önce evlenmiştiniz, neden birden boşandınız?"

"Bu... Kişisel bir mesele amca." Sabır...

"Yazık ama, engelli çocuğunla bir başına kalakaldın."

"Tek başıma değilim amca. Görüyorsun..." Bakışlarını Felix'e çevirdi, ama bir şey söylemeden önce kendisini tuttu.

"Oğlandan bakıcı mı olur Hyunjin? Olsa bile, gelip geçici işte. İş sonuçta, daha iyisini buldu mu kaçar."

"Jae'yle kimsenin ilgilenemediği kadar güzel ilgileniyor; Bir yılı aşkın süredir."

"İyi, bakıcın sağlammış. Ama Jae büyüyor. Yakında... Bazı şeylerin eksikliğini hissedecek."

"Onu hiçbir şeyden mahrum bırakmadan büyütüyorum amca. Bu yüzden, bir eksiklik hissetmeyeceğinden emin olabilirsin."

Felix konuşmaları az buçuk duyuyor, içinden sabır çekerek susuyordu. Amcayı boğazlama isteğini bastırdı. Hyunjin onu idare ederdi, dinlemek iyi gelmiyordu.

The Babysitter 2 | Hyunlix ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin