⋆。˚ ❀ * ࿐ ࿔ ˚:⋆ ✧・゚Rin Hyunjin'in kolunda evlenmek üzere olduğu adamın beklediği sahneye yürüdü.
İnsanlar keyifle alkışlarken, paparazilerin flaşları patlarken arka masada ufak bir kaos hakimdi şimdi.
"Poşet getirin poşet!" Diye bir bağırtı duyuldu Seungmin'den.
Changbin kucağına bırakılmış iki yaşındaki çocuğun ağlamasını durdurmaya çalışırken, epey çaresiz görünüyordu.
Seungmin eli Felix'in sırtında oraya buraya bağırıyordu.
Jisung poşeti nereden bulacağını düşünedursun, Minho da Hyunjin'i çağırmaya giden Chan'ı durdurmaya çalışıyordu.
"Kardeşi evleniyor rahat bırak adamı!" Diye bağırdı Chan'a.
"Poşet nereden bulacağım!" Diye bağırdı Jisung da. Kenardaki duran Felix'in çantasını aldı, içini masaya boşaltarak Felix'in önüne tuttu. "Buna kus buna."
Chan bir anda masaya döndü.
Boşaltılan çantada Seungmin'e evlenme teklifi etmek için hazırladığı yüzüklerin kutusu vardı.
Bir anda masaya döndü, hızlı bir şekilde masadaki yüzük kutusunu aldı.
"Çantama kusamam!" Diye bağırdı Felix de. Deliler gibi öğürüyor, kusmak için yer arıyordu.
Seungmin ve Chan göz göze geldiğinde, Chan bir anda ne yapacağını bilemeyerek tek dizinin üzerine çöktü.
Minho paniklemiş insanların kaosuna göz devirirken Jisung bir çığlık patlattı.
Jae, Changbin amcasının kucağında tepinirken bir anda hızır yetişti.
Aralarına katılan eski bir dost elindeki poşeti Felix'in yanındaki Seungmin'e uzattı. Seungmin hemen Felix'i masanın kenarına eğip kusturdu.
Eski dost, Changbin'e yöneldi bu sefer.
Eski dostu gördüğünde ağlaması durmuş, cam gibi parlayan gözlerle ona bakıyordu Jae.
Hafifçe gülümsedi, ellerini eski dosta doğru uzattı.
Eski dost Jae'yi kucağına alıp sakinleştirmeye başladığı sırada Minho da yanlarına dönüp Jisung'a belinden sarıldı.
Seungmin doğrulduğunda şöyle bir etrafına baktı, paniklemiş Chan'ın hala dizinin üzerinde durduğunu gördü.
Elinde bir yüzük kutusu duruyordu, kapağını açmış Seungmin'e gösteriyordu.
Yüzündeki ifade neredeyse komikti.
Ama Seungmin buna gülmedi. "Kalk Chan."
Chan'ın kaşları çatıldı. "Yok, madem diz çöktük evlenme teklifi edeceğiz artık."
Seungmin şöyle bir etrafına bakındı. Tüm paparaziler Rin ve Sam'in yeminlerini çekmekle meşguldü. Hyunjin işe çatık kaşlarla onların olduğu yere bakıyor, kaosu anlamaya çalışıyordu; uzaktan bakıldığında epey imkansızdı tabi bu.
Ama Chan'ın evlenme teklifi ettiğini herkes anlardı.
Seungmin bir anda kendisini Chan'ın önüne attı, yüzük kutusunu alıp masaya bıraktı. "Chan kalk, burada olmaz lütfen."
"Ama be-"
"Kalk dedim, yalvarırım."
Chan şimdi ısrarcı olmanın bir işe yaramayacağını biliyordu. Seungmin'e teslim oldu, ayağa kalktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Babysitter 2 | Hyunlix ✓
FanficThe Babysitter kitabının, 2. Kitabıdır. Felix evine bebek bakıcısı olarak girdiği ünlü iş adamına aşık olur. Ama hisleri karşılık bulduğunda, sonunda onun eşi olmuştur. (Hyunlix, jeongbin, mPreg, chanmin, minsung, evlilik hayatı)