2.Bölüm

111 6 0
                                    

Barışın ameliyatı uzun ve zorlu geçti ama Derin onu hayata döndürmeyi başarmıştı.

Barış gözlerini tekrar açtığında, hastane odasının loş ışıklarıyla karşılaştı. Başında hafif bir ağrı hissediyordu ve vücudundaki yara izlerine bir iz daha eklenmişti. Nerede olduğunu anlamaya çalışırken odaya giren birinin varlığını fark ettiğinde, hafifçe kıpırdandı.

Karşısında, gözleri endişeyle dolu genç bir doktor belirdi. Derinin yüzünde, tedavi etmek için gereken profesyonel ciddiyet ve merakla birleşen bir insanlık ışıltısı vardı. Barış, genç kadının ona yaklaştığını ve yaralarını kontrol etmeye başladığını hissetti. Kısa bir sessizliğin ardından.

"Sizi burada görmek beni şaşırttı," dedi genç doktor, "Bir mafya liderini tedavi etmek pek sık karşılaşılan bir durum değil." diye cevap verdi Barış, sesi hala zayıf ve yorgundu.

Derin, yaralarına dikkatlice baktı ve sonra ona doğru gülümsedi. "Her hastanın bir hikayesi vardır," dedi nazikçe. "Sizin de bir hikayeniz var, değil mi?" Diye karşılık verdi Barış.

Barış, genç doktora bakarken, içinde bir şeylerin değiştiğini hissetti. Belki de hayatının kontrolünü kaybetme korkusuyla dolu  yaşamı boyunca ilk kez, bir başkasının gözlerinde gerçek bir insani bağlantı bulmuştu.

İkisi arasında sessiz bir an yaşandı, gözlerinin birbirlerine derinlemesine baktığı bir an. İlk kez, Barışın içindeki karanlık gölgelerin, Derinin masumiyet ışığında kaybolduğunu hissetti.

Derinin dudaklarında hafif bir tebessüm belirdi ve başını salladı. "Evet, herkesin bir hikayesi var. Ama sizininkini duymak isterim," dedi nazikçe.

Barış, bir an tereddüt etti, sonra derin bir nefes alarak konuşmaya başladı. "Benim hikayem... karanlık ve karmaşık bir geçmişe sahip," dedi sessizce. "Küçük bir çocukken, ailemi kaybettim ve mafya dünyasının acımasız kollarına düştüm. Hayatım, şiddet ve ihanetle dolu geçti. Ancak, şimdi..."

Derin, onun hikayesini dikkatle dinlerken, yüzünde bir anlam ifadesi belirdi. "Hepimizin geçmişi vardır," dedi sakin bir ses tonuyla. "Ama geçmişimiz bizi tanımlamaz. Önemli olan, şu an ve gelecekte ne yapacağımızdır."

İkisi arasında bir sessizlik daha yaşandı, ama bu sefer içinde bir umut hissedildi. Belki de bu beklenmedik karşılaşma, ikisinin de hayatında yeni bir başlangıç olabilirdi.

Ancak, dışarıda, gölgelerin arasında, Barışın geçmişiyle ilgili karanlık güçler hala onun peşindeydi. Ve bu yeni başlangıç, onları daha karmaşık ve tehlikeli bir yolculuğa sürükleyebilirdi.


🧚🏻‍♀️Sizce onları bekleyen zorluklar neler?

Gönlümün mafyası...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin