🧚🏻♀️Hepinize merhaba bu benim ilk kitabım hatalarım olabilir tavsiyelerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum hikayeme bir şans verin...Gecenin karanlığında, İstanbul'un sokaklarından birinde silahların sesi yankılanıyordu. Sokak lambalarının titrek ışığı altında, gölgeler dans ederken, mafya dünyasının acımasız gerçekliği ortaya çıkıyordu. BARIŞ KAYA, mafya dünyasının korkulan lideri, bugün de gücünü göstermek için sokaklara inmişti. Gözleri kararlılıkla dolu, adımları ise sessiz ve ölümcüldü.
KORUMA: Efendim geldiler.
BARIŞ: Gelsinler bakalım.
Barış ağır ağır arabadan indi ve karşısında duran hasımlarına doğru yürüyordu ancak, beklenmedik bir anda, bir hainin ihanetiyle karşı karşıya kaldı. Birdenbire, sessizlik bozuldu ve silahlar patladı. Barış, tam silahını çıkarmışken, vücudu bir kurşunla delindi. Yere yığılırken, hayatının gözlerinin önünden geçtiğini hissetti.
Çocukluğu, gençliği, annesinin gözünün önünde öldürülüşü..
Kurşun yarası değildi aslında canını yakan, gözlerinin önünden geçen hayatıydı..
Ve Barışın gözleri kapandı...Dr. DERİN ARSLAN, gece vardiyasında çalışırken çok yorulmuştu, o yorgunlukla kendini istirahat odasındaki kanepenin üzerine bırakıverdi. Kahvesini yudumlamaya bile hali yokken kapıdan telaşlı bir halde giren stajyerle irkildi..
STAJYER: Hocam durumu ağır bir hasta getiriyorlar hemen gelmeniz gerekiyor.
Derin cevap vermeden hızla odadan çıktı,acil servise getirilen ağır yaralı adamı tedavi etmek için hazırlanıyordu. Ancak, hastasının kim olduğunu öğrendiğinde, şaşkınlıkla geri çekildi. Karşısında, İstanbul'un yeraltı dünyasının karanlık figürlerinden biri duruyordu. Ama şimdi, bu adamın hayatı onun ellerindeydi.
Barış bir süre sonra, bilinci bulanık bir şekilde, acıyla başını kaldırdı ve kendisini bir acil serviste buldu. Gözlerini zorlukla açarak etrafına bakındı ve genç bir doktorun kendisine doğru yaklaştığını fark etti. Doktorun gözlerindeki endişe ve kararlılık, ona bir umut ışığı gibi geldi. Son duyduğu şey korkma seni iyileştireceğim oldu ve bilinci tekrar kapandı...
DERİN: Derhal bana 8 numaralı ameliyathaneyi hazırlayın çok vaktimiz yok..
STAJYER: Tamam hocam.
STAJYER: Hocam nabzı giderek düşüyor...
Sessizlik içinde, iki farklı dünyanın temsilcisi olan bu iki insanın yolları kesişti. Gölgelerin arasında, beklenmedik bir aşkın tohumları atılmıştı ve artık geri dönüş yoktu...
🧚🏻♀️Sizce Barış kurtulabilecek mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gönlümün mafyası...
Roman d'amourİstanbul'un karmaşık ve gölgeli sokaklarında, mafya lideri olan Barış Kaya, beklenmedik bir saldırı sonucunda ağır yaralanır ve hastaneye kaldırılır. Hastanede görev yapan, genç ve güzel doktor Derin Arslan ile karşılaşır. İkilinin arasında, zıt dü...