Barış, Tahir'in kaçışını izledikten sonra hızla Derin'in yanına koştu. Derin hala kendinde değildi ve onu hemen alıp güvenli bir yere götürmeliydi.
BARIŞ: Derin, canım, uyan. Lütfen uyan.
Derin'in yavaşça gözlerini açmasıyla Barış derin bir nefes aldı.
DERİN: Barış... Ne... ne oldu?
BARIŞ: Şimdi endişelenme. Seni güvenli bir yere götüreceğim.
Tahir'in hala tehlike oluşturabileceğini ve onunla hesaplaşmanın tamamlanmadığını biliyordu.
Barış, Derin'e sarılarak onu korumak için her şeyi yapacağına dair bir söz verdi ve artık Derin'in yanında olduğu sürece, ona zarar gelemezdi, gelmemeliydi.
Barış, Derin'i dikkatlice arabadan çıkarır ve evine doğru yürümeye başlar. Derin, Barış'ın kollarında yorgun ve hafifçe sersemlemiş bir şekilde ilerlerken, etrafına dikkatlice bakar. Evine girdiklerinde, Barış hemen Derin'e yardım eder ve onu rahat ettirmek için gerekenleri yapar.
BARIŞ: İşte evimiz, burada güvendesin, endişelenme.
Derin, Barış'ın evine adım attığında içinde bir rahatlama hisseder. Bu yer, ona bir nevi sığınak gibi gelir.
BARIŞ: Biraz dinlen güzelim. İhtiyacın olan her şeyi burada bulabilirsin. Ben de yanında olacağım.
Derin, Barış'ın nazik sözleri karşısında teşekkür eder ve bir koltuğa oturur. Barış ise Derin'in yanında olup ona destek olmaya devam eder.
DERİN: Barış benim çok uykum geldi biraz uyusam iyi olacak.
Barış, Derin'i kucaklayarak kendi yatak odasına götürdü. yorgun ve uykulu halini görünce onu rahat bir şekilde yatağına yatırdı. Saçlarını okşayarak nazikçe uyumasını sağlamak için yanına oturdu.
Barış'ın cep telefonu çalar, ekranında "Yakup" adı belirir. Barış, sessizce odadan çıkar ve telefonunu cevaplar.
BARIŞ: Alo, Yakup?
YAKUP: Barış, neler oluyor? Kulağıma bir şeyler geldi.
BARIŞ: Biraz ani oldu, ama Derin güvende. Tahir ile ufak bir hesaplaşma yaşadık.
YAKUP: Güvende olduğuna sevindim. Durum ne, Tahir'i buldunuz mu?
BARIŞ: Evet, kardeşim o iti biraz etkisiz hâle getirdim, ama hala tehlike oluşturabilir. İzini sürüyorum.
YAKUP: Anladım. Dikkatli ol, Barış. Bu işin peşini bırakma. Ben de araştıracağım ve sana söz o kansızı önüne getireceğim.
BARIŞ:Eyvallah kardeşim.
YAKUP:Eyvallah Barışım.
Barış telefonu kapatır ve Derin'in yanına geri döner. Derin hâlâ huzurlu bir şekilde uyumaktadır. Barış, o uyanana kadar başında beklemeye razıydı, korkuyordu çünkü yanından bir an bile ayrılsa içi rahat etmeyecekti.
🧚🏻♀️Sizce Barış Tahiri bulabilecek mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gönlümün mafyası...
Romanceİstanbul'un karmaşık ve gölgeli sokaklarında, mafya lideri olan Barış Kaya, beklenmedik bir saldırı sonucunda ağır yaralanır ve hastaneye kaldırılır. Hastanede görev yapan, genç ve güzel doktor Derin Arslan ile karşılaşır. İkilinin arasında, zıt dü...