Barış, Yakup'un tavsiyesini dinledikten sonra kendini toparladı ve bir sonraki adımı planlamaya başladı. Tahir'i durdurmanın ve Derin'in güvenliğini sağlamanın yollarını düşünürken, bir yandan da kendi evine dönmeye karar verdi.
Eve vardığında, Derin'in pencerede onu beklediğini gördü. Derin'in endişeli bakışlarına karşılık vermek için hızla yanına gitti ve ona sarılarak güvende olduğunu hissettirmeye çalıştı.
BARIŞ: Merak etme, güzelim. Her şey yoluna girecek.
Derin: Barış, Tahir durmayacak biliyorum.
Ne yapacağız böyle?BARIŞ: Korkma, hiçkimse sana zarar veremez. Şimdi, sakin ol ve güven bana.
Sana bir şey olmasına asla izin vermeyeceğimDerin, Barış'ın sözlerine bir nebze olsun rahatlar. Barış, Derin'in kafasını dağıtmak için biraz dışarı çıkmanın iyi olacağını düşünür .
BARIŞ: Biraz dışarı çıksak kafamızı dağıtsak ne dersin? Güzel bir yürüyüş yapabiliriz.
Derin: Harika fikir bu.Biraz temiz hava bize iyi gelebilir.
Barış, Derin'in elini sıkıca tutar ve birlikte dışarı çıkarlar. Güzel bir yürüyüş yaparak biraz zaman geçirirler ve birbirlerinin yanında olmanın verdiği güvenle birlikte huzurlu anların tadını çıkarırlar.
Günler geçtikçe, Barış hem Derin'le ilgilenmeye hem de Tahir'in peşine düşmeye devam etti. Derin'le birlikte geçirdiği zamanlarda onun moralini yüksek tutmaya çalışırken, aynı zamanda Tahir'in izini sürmek için gerekli adımları atmaktan da geri durmadı.
Birlikte yürüyüş yaptılar, kitap okudular, ya da sadece birlikte vakit geçirmenin keyfini çıkardılar.
Ancak, Barış'ın zihninde her zaman Tahir'in tehdidi vardı. Onu durdurmak için gerekli her şeyi yapmaya hazırdı.
Yine bir gün Barış, Derin'le birlikte vakit geçirirken kapının çalmasıyla irkilirler. Barış'ın adamı içeri girdiğinde, Barış'a kapıda bir kadının olduğunu ve onu görmek istediğini söyledi.
Barış, şaşkınlıkla kadının kim olduğunu merak ederek kapıya doğru ilerler. Derin de merakla Barış'ın yanında yer alır.
Kapıya geldiğinde, Barış, karşısında eski sevgilisini görür. Şaşkınlıkla kadına bakar ve kendini toparlamaya çalışır.
BARIŞ: Senin burada ne işin var?
SENA: Barış, seni görmeye geldim. Konuşmamız gereken önemli şeyler var.
Barış'ın yüzünde karmaşık duygular belirirken, Derin de endişeyle Barış'a bakar. Eski sevgilisinin neden geldiğini anlamak için sabırsızlanırken, Barış da ne yapacağını düşünmeye başlar. Bu beklenmedik karşılaşma, Barış ve Derin'in yaşamlarında yeni bir dönemin başlangıcı olabilir.
🧚🏻♀️Sizce Barış ne yapacak?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gönlümün mafyası...
Romanceİstanbul'un karmaşık ve gölgeli sokaklarında, mafya lideri olan Barış Kaya, beklenmedik bir saldırı sonucunda ağır yaralanır ve hastaneye kaldırılır. Hastanede görev yapan, genç ve güzel doktor Derin Arslan ile karşılaşır. İkilinin arasında, zıt dü...