Günler geçtikçe, Barış ve Derin arasındaki bağ daha da güçleniyordu. Birbirlerine olan sevgileri ve güvenleri daha da artıyordu. Derin her adımda onun yanında olmaya devam ediyordu.
Hastane odasında, Barış'ın iyileşme süreci hızla ilerliyordu ve artık taburcu olma zamanı gelmişti. Doktorlar, Barış'ın durumunun stabil olduğunu ve evde dinlenmesinin daha iyi olacağını belirtmişlerdi. Derin, Barış'ın taburcu olmasından mutluluk duyuyordu, ancak aynı zamanda onun iyileşme sürecini sağlıklı bir şekilde tamamlayamamasından endişe ediyordu.
Taburcu olma günü geldiğinde, Barış Derine sıkı sıkı sarıldı..
BARIŞ: Seni görmeye mutlaka geleceğim.
DERİN: Dört gözle bekleyeceğim.
Barış, Derin'e son bir kez gülümseyerek baktı ve hastaneden ayrılarak korumaları eşliğinde arabasına bindi. Derin ise Barış'ın ardından bakarken içinde bir sevgi ve burukluk hissetti çünkü Barışın varlığına çok alışmıştı.
Bu vedalaşma, ikisinin de hayatında yeni bir başlangıcı işaret ediyordu. Barış iyileşme sürecine evinde devam edecek ve Derin ise onu her adımda destekleyecekti.
Barış, arabanın camından dışarıya bakarken Derin'in yüzü, onun zihninde belirdi. Onun sıcak gülümsemesi ve içten bakışları, Barış'ın kalbinde bir huzur yarattı. Derini düşünürken eve nasıl geldiğinin farkında bile değildi.
KORUMA: Efendim geldik
Barış, korumanın sesiyle hayal dünyasından çıkarak arabadan indi ve evine doğru yürümeye başladı. Derin'in sıcak gülümsemesi ve içten bakışları, onun için her zaman bir güç kaynağı olmuştu. Eve geldiğinde, odasına geçip dinlenmeye karar verdi.
Barış odasına çıktığında, pencereden dışarıya bakarak derin bir nefes aldı. Zihninde, o adamın yüzü belirdi ve intikam alma düşüncesi daha da arttı. Artık iyileşmesi ve güçlenmesi gerekiyordu, ancak öncelikle Derin'in güvenliği için tedbir almalıydı.
Barış, bir plan hazırlamaya başladı. Gizemli adamın peşine düşecek ve onunla yüzleşecekti. Ancak, bu tehlikeli bir görevdi ve Derin'i riske atmak istemiyordu. Onu korumak için adım adım ilerlemeliydi.
İyileşene kadar sessizce çalışacak ve gücünü toplayacaktı. Gizemli adamın izini bulacak ve ona hesap soracaktı. Artık intikam zamanı gelmişti.
🧚🏻♀️Sizce Barış intikamını nasıl alacak?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gönlümün mafyası...
Romanceİstanbul'un karmaşık ve gölgeli sokaklarında, mafya lideri olan Barış Kaya, beklenmedik bir saldırı sonucunda ağır yaralanır ve hastaneye kaldırılır. Hastanede görev yapan, genç ve güzel doktor Derin Arslan ile karşılaşır. İkilinin arasında, zıt dü...