11. Bölüm

23 3 0
                                    

Barış, adamlarıyla birlikte arabaya binerek Tahir'in adresine doğru yola çıktı. Yol boyunca sessizlik hâkimdi. Herkes ciddi bir şekilde düşünüyordu ve içlerindeki endişeyi gizlemeye çalışıyordu.

Nihayet varış noktasına geldiklerinde, Barış etrafına dikkatlice bakındı. Adres, eski ve terkedilmiş bir bina gibiydi. Tahir'in burada saklanma ihtimali oldukça yüksekti.

BARIŞ'IN ADAMI: Efendim, ne yapalım?

Barış, derin bir nefes alarak düşündü. Bu operasyonun riskli olduğunun farkındaydı, ancak Derin'i korumak için kararlıydı.

BARIŞ: Önce bina etrafını kontrol edin, Sonra içeri gireceğiz. Hazırlıklı olun.

Adamlarıyla birlikte etrafı kontrol etmeye başladılar. Tahir'in nerede saklandığını bulmalı ve onu etkisiz hâle getirmeliydiler. Ancak, bu işin kolay olmayacağını biliyorlardı. Tehlike her an kapılarını çalabilirdi.

derken, ansızın mafya lideri Yakup'un aracı belirdi. Yakup'un adamları, silahlarını hazırlamış bir şekilde Barış'ın yanına yaklaştı.

YAKUP: Sana yardıma geldik. Bu işi bitirelim.

Barış, Yakup'un adamlarını görünce biraz şaşırdı.

BARIŞ: Teşekkür ederim kardeşim.

Yakup ve adamlarıyla birlikte bina etrafını kontrol etmeye devam ettiler. Her iki ekip de kararlı bir şekilde hareket ediyor ve her köşeyi kontrol ediyordu. Artık Tahir'in nerede saklandığını bulma zamanı gelmişti.

Barış, Yakup ve adamları eski binaya sessizce girdiler. Ancak, binanın içinde Tahir'e dair hiçbir iz bulamadılar. Evin sessizliği ve boşluğu, arayışlarını daha da zorlaştırıyordu.

Barış, umutsuzca etrafına bakındı,. Tam pes etmek üzereyken, bir masa üzerinde küçük bir not buldu. Notu alıp okuduğunda, üzerinde Tahir'in el yazısıyla yazılmış bir mesaj vardı:

"İyi plan ama yemezler, bu sefer beni bulamadınız. Ancak, oyunun daha yeni başladığını unutmayın. Beni durdurmak için daha fazlasını yapmanız gerekecek. Bir sonraki hamlenizi bekliyorum."

Barış, notu okuduktan sonra sinirle elindeki kağıdı parçaladı. Tahir'in oyununu bozmak için daha fazla çaba sarf etmek zorundaydı. Derin'in güvenliği için, Tahir'i durdurmak için her şeyi yapacaktı.

Yakup, Barış'ın sinirli halini fark ederek ona yaklaştı:

YAKUP: Sakin ol, Barış. Tahir'in oyununa gelme. Şimdi, sakin olmalı ve akıllıca hareket etmeliyiz.

Barış, Yakup'un sözlerini dinledi ve derin bir nefes aldı. Evet, sakin olmalı ve stratejik bir plan yapmalıydılar. Tahir ile mücadelede pes etmeye niyetleri yoktu.

🧚🏻‍♀️Sizce Barışın bir sonraki planı ne olacak?

Gönlümün mafyası...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin