13. Bölüm

15 2 0
                                    

BARIŞ: Tamam, içeri gel.

Sena, içeriye adım atar ve Derin'e kısa bir bakış atar. Barış, Derin'in endişeli yüz ifadesini fark eder ve ona güven vermek için gülümser.

BARIŞ: Ne konuşmak istiyorsun?

Sena bir an tereddüt eder, sonra cesaretle konuşmaya karar verir.

SENA:Yalnız konuşmak istiyorum çok önemli.

Barış, Derin'e bakar ve anlayışla başını sallar. Derin, sessizce odadan çıkar ve Barış'ı Sena'yla baş başa bırakır.

Sena, derin bir nefes alır ve duygusal bir ses tonuyla konuşmaya devam eder.

SENA: Barış, ben hamileyim. Baba oluyorsun.

Derin, odanın dışında kapının ardında onları dinlerken şaşkınlıkla yerinde donakalır. Sena'nın hamile olduğunu duyduğunda  geri adım atar ve duyduklarını sindirebilmek için bir an olduğu yere gözyaşları içinde çöker.

Barış ise Sena'nın hamile olduğunu duyduğunda,
Bu haber karşısında ne yapacağını bilemez bir halde kalır ve etrafta ne olup bittiğini kavramaya çalışır.

BARIŞ: Hayır, bu mümkün değil... O benim çocuğum mu?

Sena'nın hamile olduğu haberine alışmakta zorlanan Barış, duygusal bir karmaşa içinde kendini bulur, Her iki kadının da hissettikleriyle başa çıkmak için kendini toplamaya çalışırken, içinde bulunduğu bu karmaşık durumu anlamlandırmaya çalışır.

SENA: Evet, Barış senin bebeğin.

BARIŞ(şaşkınlıkla): Bu... Bu Nasıl olabilir?

SENA(hüzünlü bir şekilde): Böyle olmasını ben de istemezdim, ama gerçek bu. Seninle olan ilişkimizden sonra fark ettim.

BARIŞ: Peki ne yapacağız?

SENA: Bunu birlikte çözeceğiz. Bebeğin iyiliği için.

Barış, Sena ile olan bu beklenmedik durumu sindirmeye çalışırken, Derin'e nasıl açıklaması gerektiğini düşünmeye başlar. Derin'e karşı içinde büyük bir sevgi vardır ve onu üzmek istemez. Aynı zamanda, baba olacağını öğrenmesi onu da çok etkilemiştir ve bebeğini babasız bırakmak istemez.

Derin'e karşı dürüst olmaya karar verir , onunla bu konuyu açıkça konuşmanın ve Sena'nın hamile olduğunu anlatmanın en doğru yol olduğuna karar verir.

Barış, Sena'ya biraz zaman vermesini söyler ve Derin'le konuşmak için odadan çıkar. Ancak, Derin'i evde  göremeyince endişelenir ve hemen adamına dönerek Derin'in nerede olduğunu sorar.

BARIŞIN ADAMI: Efendim, Derin hanım bir süre önce ağlayarak evden ayrıldı. Ne olduğunu bilmiyorum.

Barış, adamının sözleriyle sinirlenir ve hızla ona doğru ilerler.

BARIŞ: Neden izin verdin lan onun evden çıkmasına? Bana neden haber vermedin?

Adam, üzgün bir şekilde başını öne eğer ve özür diler.

BARIŞIN ADAMI: Affedin efendim, ben de ne olduğunu anlayamadım. Derin hanım çok hızlı bir şekilde çıktı, haberiniz var diye düşündüm, nereye gittiğini bilmiyorum.

BARIŞ(sinirle): Nereye gittiğini bilmiyor musun? Senin görevin Derin'in güvenliğini sağlamaktı!
Hemen bul onu Hemen!

Adam başını sallar ve hemen harekete geçer.

Barış içindeki endişe ve öfkeyle başa çıkmaya çalışır. Hemen Derin'i bulup yaşananları açıklığa kavuşturmak için acele eder.

🧚🏻‍♀️Sizce Barış Derini bulabilecek mi?

Gönlümün mafyası...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin