18. Bölüm

18 2 0
                                    

Ertesi gün Barış, adamlarıyla birlikte hastaneye gider. Derin'i ve Ömer'i bulmak için sessizce koridorlarda dolaşırlar. Ancak, yine Ömer'in Derin'in yanında olduğunu görünce, Barış'ın siniri tavan yapar.

Barış, öfkeyle dolu bir şekilde adamlarının yanından ayrılır ve ikilinin yanına doğru yürür.

BARIŞ: Senin ne işin var lan burada?

DERİN: Barış, sen ne...

BARIŞ: Sus! Seninle sonra konuşacağım. Ömer, sen de ayağımın altında çok dolaşma! Ezerim.

Ömer, Barış'ın ani çıkışından biraz tedirgin olsa da hemen toparlar ve derinin elini tutarak karşılık verir:

ÖMER: Asıl senin ne işin var sevgilimin yanında?

Barış, Ömer'in sözlerine şaşkınlıkla bakar, adeta donakalır.

BARIŞ: Ne diyorsun lan sen? O senin sevgilin olamaz!

ÖMER: Gayet güzel giden bir ilişkimiz var, sen de bundan sonra bizi rahatsız etmezsen iyi olur.

Bu sözlere tahammül edemeyen Barış, ani bir sinir patlaması yaşar.

Barış, Öfke dolu bir şekilde yumruğunu sıkarak Ömer'e doğru hızla ilerledi. Ömer, ani bir tepkiyle geri çekilmeye çalışsa da Barış'ın yumruğundan kaçamadı.

Yumruk, Ömer'in yüzüne isabet etti ve bir çırpıda onu yere serdi. Ömer, şiddetli bir acıyla yüzünü tutarken, etraftakiler şaşkınlık içinde olayı izliyordu.

Barış'ın adamları, hızla araya girerek Barış'ı uzaklaştırmaya çalıştılar. Barış, öfkeyle
titreyerek Ömer'in üzerine yürüdü:

BARIŞ: Beni iyi dinle, Ömer. Derin benim kadınım! Ve eğer bir daha seni kadınımın yanında görürsem, işte o zaman gerçekten tanırsın beni!

Barış, Ömer'in yanından ayrılırken sert bir şekilde Derin'in elini tutar. Derin, başlangıçta karşı koymaya çalışsa da Barış'ın gücüne daha fazla direnemez ve boyun eğer.

DERİN: Barış, bırak beni!

Barış, Derini  sessizce  hastaneden dışarı çıkartır. Derin'in çaresiz bakışları arasında, Barış'ın adamları da peşlerinden gelir.

Barış adamlarına dönerek emir verir.

BARIŞ: Adamı takibe alın, her hareketini bildirin bana.

Barış'ın adamları sessizce başlarını sallayarak emri kabul ettiler.

Derin, Barış'ın kontrolü altında ilerlerken, içindeki endişe ve korku giderek artar.

Derin, Barış'ın arabasına sessizce biner. Barış'ın sinirli halini gözlerinden okuduğu için sesini çıkarmaz. Arabanın içindeki hava oldukça gergindir. Barış, direksiyonun başında sessizce ilerlerken, zihni birçok düşünceyle doludur. Derin ise Barış'ın yanında sessiz kalıp, içindeki karmaşık duygularıyla baş başa kalmayı tercih eder.

Yol boyunca her iki taraf da sessizliğini korurken, Barış'ın adamları da sessizce aracın peşinde ilerler. Herkesin içinde biriken sorular ve endişelerle dolu bir yolculuk başlamıştır. Ancak, nereye varacakları ve bu karmaşık ilişkilerin sonu nereye varacak, henüz bilinmemektedir.

Gönlümün mafyası...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin