Barış'ın adamları, Derin'i takip etmek için hastaneye gider ve takibe başlarlar. Derin, farkında olmadan adamların gözetimi altında normal hayatına devam ederken, Dr. Ömer adamların onu takip ettiğini fark eder.
Ömer Derine sessizce yaklaşarak takip edildiklerini söyler ve sevgili gibi davranmaya başlarlar. Bu durum, adamların dikkatini çeker. Adamlar, Derin'in ve Ömer'in her hareketini takip ederken, onların arasındaki ilişkiyi anlamaya çalışırlar.
Barış, evde sabırsızlıkla adamlarından gelecek haberleri beklerken, Derin'in ne yaptığını ve Ömer ile ilişkisinin ne durumda olduğunu öğrenmek için haber bekler. Ancak, adamlarının takibi devam ederken, Barış kendi içindeki endişe ve öfkeyle başa çıkmak zorunda kalır.
ADAM 1: Bu işte bir tuhaflık var gibi. Ömer, Derin'e çok yaklaşmaya başladı.
ADAM 2: Evet, lan. Ama belki de sadece iş hakkında konuşuyorlar.
ADAM 3: Onu boşver de, Ömer'in Derin'e olan yakınlığını Barış nasıl karşılayacak?
ADAM 1: Barış, Derin'in her adımını rapor etmemizi istedi biz sadece görevimizi yapalım gerisi bizi aşar.
ADAM 2: Acaba İlişkileri gerçekten de sevgili gibi mi yoksa sadece kılıf mı?
ADAM 3: Yine de dikkatli olmalıyız. Her şeyin altından bir plan çıkabilir.
ADAM 1: Kesinlikle. Şimdi takip etmeye devam edelim, Barış'a en doğru bilgileri vermeliyiz.
ADAM 3: Bencede.
Barış'ın adamları, titizlikle görevlerine devam etmek üzere harekete geçerler.
Bir hafta geçtikten sonra, Barış'ın adamları hala Derin ve Ömer'in peşinde takibe devam ederler. Ancak, Derin ve Ömer hala sevgili gibi görünmektedir. Barış'ın adamları, artık bu ilişkinin gerçek olduğuna inanmışlardır ve Barış'a bilgi verme zamanının geldiğine karar verirler. Eve dönerler ve Barış'la konuşmak üzere toplanırlar.
Adamlar, Barış'ın odasına girerken sessizlik hakimdir. Barış, adamlarının gelişinden endişelenmiştir.
BARIŞ: Ne oldu?
ADAM 1: Efendim, size söylemek istediğimiz bir şey var.
BARIŞ:Söyleyin bakalım.
ADAM 2: Efendim, Derin ve Ömer'in sevgili olduklarını düşünüyoruz.
Barış, adamlarının sözlerine öfkeyle karışık bir şaşkınlıkla bakar.
BARIŞ: Ne saçmalıyorsunuz lan siz bu nasıl olabilir?
ADAM 3: Efendim, takip ederken sürekli birlikte olduklarını gördük bazen el ele tutuşuyorlardı.
Barış, adamlarının sözlerini duyduğunda öfke dolu bir şekilde duvara yumruk atar.
ADAM 1: Efendim, lütfen sakin olun.
BARIŞ: Lan nasıl sakin olayım, O tuttuğu elini kırarım onun!
ADAM 2: Belki de yanlış anlamış olabiliriz, ancak gördüklerimiz çok açık...
BARIŞ: Yeter! daha fazlasına asla izin vermem!
ADAM 3: Ne yapalım, efendim?
BARIŞ: Ömer itini araştırın, onun her şeyini bilmek istiyorum.
ADAM 1: Tabi efendim.
BARIŞ: Yarın hastaneye gideceğiz bir de ben göreyim şunları.
Şimdi çıkabilirsiniz.Barış, odasında yalnız kaldığında, odanın içinde sinirli adımlarla dolaşırken, Derin'in başka birinin elini tuttuğunu düşünmek, onu daha da sinirlendirmişti. Kalbi hızlıca çarparken, içinde biriken öfkeyi dizginlemek zorlaşır. Bir yandan da Ömer'in niyetlerini sorgulamaktadır.
Yatağına oturur ve ellerini yüzüne götürerek derin bir nefes alır. Derin'in ne yaptığını öğrenmek ve Ömer'in gerçek niyetlerini anlamak için adamlarından haber bekler. Ancak, bu bekleyiş onun için oldukça zorlayıcıdır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gönlümün mafyası...
Roman d'amourİstanbul'un karmaşık ve gölgeli sokaklarında, mafya lideri olan Barış Kaya, beklenmedik bir saldırı sonucunda ağır yaralanır ve hastaneye kaldırılır. Hastanede görev yapan, genç ve güzel doktor Derin Arslan ile karşılaşır. İkilinin arasında, zıt dü...