16. Bölüm

20 2 0
                                    

Barış, sinirle dolu bir şekilde eve gelir. Ömer'e attığı yumruk sinirini atmamıştır ve evdeki her şeyi kırıp dökmeye başlar. Adamları ona hiçbir şey diyemez, çünkü Barış'ın öfkesi karşısında korkmuşlardır.

Barış sinirle evde dolaşırken nefes nefese kalır. Adamlar, korkulu bakışlarla etraflarındaki dağılmış eşyalara ve Barış'a bakarlar. Bir süre sessizlik hakimdir, ta ki Barış konuşana kadar.

BARIŞ: (Sert bir tonla) Ne bakıyorsunuz lan?

Adamlar, birbirlerine bakarlar ve cesaret toplamaya çalışırlar. Sonunda, biri Barış'a tereddütlü bir şekilde yaklaşır.

BARIŞIN ADAM: Efendim, sadece sakinleşmenizi bekliyorduk.

BARIŞ: Sakinleşmemi bekliyorsunuz öyle mi? Peki neden bu haldeyim biliyormusunuz?

Diğer adamlar, sessizce başlarını aşağı indirirler.
Ve barış cevap vermelerini beklemeden konuşmaya devam eder.

BARIŞ: (sert bir şekilde) Çünkü Derinin evden gitmesine izin verdiğiniz için!

BARIŞIN ADAMI: Efendim özür dileriz. Ancak o an ne yapacağımızı bilemedik.

Barış, adamlarına sert bir bakışla göz gezdirir ve öfkeyle konuşmaya devam eder.

BARIŞ: Şimdi çıkın gidin buradan! Gözüm görmesin sizi! Derin'i takip edeceksiniz, her adımından haberim olacak! Anlaşıldı mı?

Adamlar, Barış'ın öfkesi karşısında korkuyla başlarını sallarlar.

BARIŞIN ADAMI: Tamam efendim, sizi her şeyden haberdar edeceğiz.

Barış, adamlarının sözlerini duyduğunda bir süre daha gözlerini onlardan ayırmaz.

BARIŞ: Şimdi gidin!

Adamlar sessizce evi terk edince, Barış yalnız kaldığında odanın dağılmış haline bakar. İçindeki öfke hala yerinde dururken, Derinden öyle kolay vazgeçmeye niyeti yoktur.

Barış'ın adamları, evden çıktıktan sonra birbirlerine bakarlar, hala Barış'ın öfkesinin etkisi altındadırlar.

BARIŞ'IN ADAMI 1: (Tedirgin bir şekilde) Lan bu Barış delirdi galiba. Onu hiç böyle görmemiştim.

BARIŞ'IN ADAMI 2: (Endişeli bir şekilde) Evet. Ama Derin'i takip etmemizi istemesi ne demek ya?

BARIŞ'IN ADAMI 3: Belki de Derin'le ilgili bir şeyler öğrenmek istiyor. Ya da onunla ilgili bir endişesi var.

BARIŞ'IN ADAMI 1: Kim bilir? Ama Barış'ın istediğini bir an önce  yapmamız lazım. Yoksa bizi haşlar vallaha.

BARIŞ'IN ADAMI 2: Doğru. Önce Derin'i bulmakla başlayalım sonra Barış'a her adımını söyleriz.

BARIŞ'IN ADAMI 3:Tamam, hadi hemen çıkalım.

Barış'ın adamları, kararlı bir şekilde harekete geçerler. Derin'i takip etmek ve Barış'a düzenli olarak rapor vermek için hazırlıklara başlarlar. Her ne olursa olsun, Barış'ın isteklerini yerine getirmek için ellerinden geleni yapacaklardır.

Gönlümün mafyası...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin