6. Bölüm

37 4 0
                                    

Barış gücünü gün günden daha da topluyordu ve o adamı aramaya devam ediyordu, ama maalesef daha bir sonuca ulaşamamıştı.

Güvendiği bir mafya lideri olan Yakup'u aramaya karar verdi. Yakup, şehirde oldukça etkili ve bilgili biriydi. Onun aracılığıyla gizemli adamın kimliğini öğrenmek için umutlu bir şekilde telefonunu çıkardı ve Yakup'un numarasını tuşladı.

Yakup, telefona hızlıca cevap verdi. Barış, hızlıca durumu özetledikten sonra, gizemli adamın kimliğini bulmak için yardım istedi.

BARIŞ: Yakup, durumu anlattım. onun izini sürmem gerekiyor. Nerede yaşadığını ve kim olduğunu bilmem gerekiyor.

YAKUP: Anladım, kardeşim. Adamın İsmi Tahir. Adını sıkça duyuyorum. sana biraz bilgi verebilirim, ancak tam adresini bulmam biraz zaman alabilir.

BARIŞ: Ne kadar sürer?

YAKUP: Birkaç saatimi alabilir,seni haberdar ederim.

BARIŞ: Teşekkür ederim, Yakup. Bu çok önemli benim için.

YAKUP: Sorun değil, Barış. Sana can borcum var, her zaman buradayım.

BARIŞ: Aramanı bekliyor olacağım.

YAKUP: Anlaşıldı.

BARIŞ: Eyvallah.

Barış, içinde karmaşık duygularla dolu bir şekilde Derin'i görmeye karar verdi çünkü onun varlığı Barışa huzur veriyordu. Aynı zamanda onun güvende olduğunu görmek istiyordu.

Hastaneye gittiğinde, Derin'in odasına doğru yavaşça ilerledi. Kapıyı hafifçe çaldı ve içeri girdi. Derin, koltuğunda oturuyor ve kitap okuyordu. Barış'ın gelişiyle yüzünde bir gülümseme belirdi.

DERİN: Barış, sen buradasın!

BARIŞ: Evet, Derin. Seni görmeye geldim.

DERİN: Ne güzel! Nasılsın?

BARIŞ: İyiyim, teşekkürler. Sen nasılsın? Nasıl hissediyorsun?

DERİN: İyiyim, Senin burada olman gerçekten çok güzel.

Barış, Derin'in yanına yaklaşıp onun elini tuttu.

BARIŞ: Seni yalnız bırakmayacağım, Derin. Her adımda senin yanında olacağım.

DERİN: Teşekkür ederim, Barış.

Barış, Derin'in yanında olmanın huzurunu hissediyordu.

BARIŞ: O herifi gördün mü hiç?

DERİN: Kimi?

BARIŞ: Hastaneye gelen piçi.

DERİN: Hayır, son görüşüm o gündü ama karakoldan serbest bırakıldığını öğrendim.

BARIŞ: Bak güzelim onu görürsen karşına çıkarsa hemen beni arayacaksın söz mü?

DERİN: Tamam söz.

BARIŞ: Bu gün saat kaçta bitiyor mesain?

DERİN: Yarım saate çıkacağım.

BARIŞ: Tamam seni evine ben bırakacağım dışarıda bekliyorum.

DERİN: Tamam çantamı alıp geleceğim.

Barış gülümseyerek yanından ayrılan kadını hayranlıkla izledi, ne ara aşık olmuştu bu kadar , ne ara kapılmıştı Derinin rüzgarına.

Barış, Derin'in çıkmasını beklerken yanına bir çocuğun yaklaştığını fark etti. Çocuğun telaşlı ve endişeli bir şekilde yanına yaklaştığını görünce hemen dikkat kesildi.

ÇOCUK: Abi,  yardıma ihtiyacım var!

Barış, çocuğun telaşını fark ederek ona doğru eğildi.

BARIŞ: Ne oldu? Neye ihtiyacın var?

ÇOCUK: Bir adam... kardeşimi kaçırmaya çalışıyor! Hemen gel, onu kurtar!

Barış, çocuğun sözlerini duyunca gözleri büyüdü ve hemen çocuğun gösterdiği tarafa doğru koşmaya başladı. Ancak, o an içinden bir ses, bu durumun tuhaf olduğunu söylüyordu.

Barış, aniden duraksadı ve çocuğa döndü.

BARIŞ: Bu nereden çıktı? Sen kimsin ve kimin tarafındasın?

ÇOCUK: (Korkuyla) Ben... ben sadece...

Tam o sırada, çocuğun arkasından Tahir adındaki adam belirdi. Barış'ın içi bir anda taş kesildi. Bu bir tuzaktı ve Derin tehlikede olabilirdi.

TAHİR: Barış, uzun zaman oldu görüşmeyeli. Ne kadar da güzel bir sürpriz, değil mi?

Barış, Tahiri karşısında görünce sinirle titredi.

🧚🏻‍♀️Sizce Tahir Derini kaçırmayı başarabilecek mi?

Gönlümün mafyası...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin