Дамір
— Ти нестерпний, та ще й збоченець! - вона склала руки на оголених грудях, від цього вони стали більше.
— Ти мене таким зробила.
— Ти був таким. - вона скривилась. — Досить трахати мене очима. - взбурилась вона.
— Ну, пробач. Адже це мені тільки зараз і дозволено.
Вона не соромилася мене, а навпаки відкрито стояла перед мною оголена.
— Так, а чому ти зараз тут?
— А де я по-твоєму маю бути?
— У номері тієї лярви, трахати її і отримувати задоволення. Хіба ні? - вона підняла одну брову до гори.
— Незнаю про що ти, це просто була ввічливість. - я підійшов на крок ближче. — Єдине місце де я хочу зараз бути - це біля тебе, або у тобі.
Вона проігнорувала останнє що я сказав.
— А ось значить що? Можливо ти б ще із ввічливості запихнув язик її до горлянки, або навіть і до піхви?
— Якось не дуже гарно влаштовувати такі сцени перед тобою.
— Тобто, я маю тобі ще за це дякувати? - вона була у вступорі, і дивилася на мене не кліпаючи. - Пішов ти придурок! - виялася вона, вийшла із душової і пішла до виходу.
Вона пройшла прямо перед мною, я в останню хвилину схопив її за кисть руки і прижав до скла душової. Гаряче дихання обпікало її вуста, вона мимовільно облизала нижню губу.
— Даміре... - на видиху сказала Раміра.
— Що? - я заправив мокре пасмо волосся за вухо.
— Ми не діти, і вже давно не граємо в ігри. - вона майже торкалася моїх губ.
— Це були твої правила недоторканості, а моя лиш роль. - кінчиком язика я малював прозорі кола на її шиї.
— Ти просто нестерпний. - вона ударила мене кулаком у груди.
— А ти прекрасна.
Я притягнув її за потилицю, і поцілував із грубістю до оніміння губ. Палко, пристрасно, збудженно, роздратовано, грубо. Рукою я занурився у її мокре заплутане волосся сильніше прижимаючи.
— Мені цілком насрати на твої правила. Я буду торкатися тебе де завгодно, ті місця які можеш торкатися тільки ти, і де дозволено мені. Все твоє тіло належить мені, бо ти моя. - в перерві між поцілунком мовив я.
ВИ ЧИТАЄТЕ
«Тайм-аут/TimeOut»
Жіночі романиЖиття складне, і ніщо не буває легким. У ранньому віці для героїні довелося пережити багато проблем, які звісно залишили після себе не загояні рани. Вона була білою вороною, на фоні інших. Єдина її мрія була, повернутися через декілька років до рід...