Дамір
Цей місяць, для нас буде дуже важким. Щоденні тренування, згодом змагання, та ще й екзамени і багато всього.
Звісно ж сидіти на перших парах, було не дуже хорошою ідеєю, після вчорашнього перепою з Леоном.
Голова наче тріщить по швам, я не можу ні про що нормально думати, і сконцентруватися.
Єдине моє зараз бажання, це просто нормально поспати, а не сидіти тут.
До кінця нашої пари, ще цілих пів години, а мені зараз потрібно в медичний пункт. Бо я просто не доживу до кінця цієї пари.— Сьогодні, ніяк не можна відмітити тренерування? - пошепки запитав у мене Лео.
— Ні, тому що через тиждень змагання.
— Нахуй, ми так вчора нажерлись?
— Повір, мені зараз також не солодко.
— Містер Бедфорд і містер Грейсон, негайно покиньте аудиторію. - звернувся до нас викладач із фінансів.
— А це обов'язково? Ми нічого навіть не зробили.
— Ви розмовляли під час моєї пари, тим самим ви порушили дисципліну.
Я без жодних запитань, піднявся із свого місця та пішов до дверей, покинувши аудиторію. Лео також послідував моєму прикладу.
— Побачимося у кімнаті відпочинку, через двадцять хвилин. - сказав я.
— Гаразд.
Якщо чесно, я не маю жодного бажання іти в медичний пункт. А точніше, через нашу молоду медсестру.
Я постукав у двері, із-за дверей пролунав голос.— Так?
— Можна? - прочинивши двері, запитав я.
— А, Даміре це ти. Проходь, сідай.
У кабінеті стояв запах кофеїну, змішаний з медикаментами.
— Тебе щось турбує? Чи ти так, вирішив зайти до мене?
— Перше.
— Добре, що тебе турбує?
— Головний біль і похмілля.
— Зачекай, хвилинку.
Вона повернулася із таблетками, і склянкою води у руках. Протягнула їх для мене.
— Дякую. - сухо сказав я, і мав намір як найшвидше покинути кабінет.
Але як тільки, я мав піднятися з кушетки, вона поклала свої руки на мої плечі та силою посадила назад.— Якого хріна ви робите?
— Знаєш, після тієї ночі, яку ми провели на одній із вечірок, я багато думала про тебе, коли ти пішов. - всі ці слова, були сказані мені на вухо.
ВИ ЧИТАЄТЕ
«Тайм-аут/TimeOut»
Literatura KobiecaЖиття складне, і ніщо не буває легким. У ранньому віці для героїні довелося пережити багато проблем, які звісно залишили після себе не загояні рани. Вона була білою вороною, на фоні інших. Єдина її мрія була, повернутися через декілька років до рід...