Раміра
Я й не думала, що його так легко поставити на коліна.
— Задоволена?
— Цілком.
Можливо те, що я зараз зроблю буде повною дурнею. Але, що вже втрачати?
Я почала скидати із себе одяг. Я розстібнула свою тенісну спідницю, вона повільно сповзала по моїм ногам на підлогу, і я залишилася в одному боді. Який слідом за спідницею, полетів на підлогу. І ось, я стою перед ним повністю оголена, без жодної броні.
Він дивися на мене з нерозумінням, що зараз відбувається, і навіщо я це зробила.
Його дихання пришвидшилось, і він дивився мені прямо у вічі.— Що ти робиш?
— Тобі ж подобається те, що ти зараз бачиш?
— Так.
Я підійшла до скляного журнального столика, якій знаходився в пару метрах від Даміра. Я сіла на того столика, спостерігаючи за реакцією Даміра.
— У будинку камери, одна із них знаходиться тут у вітальні.
— Буде запис відео тобі на згадку.
Я почала блукати руками по своєму тілу, ласкаючи дотиком кожен міліметр шкіри. Мої долоні лягли на груди, я повільно зжимала їх. Мої соски були кам'яними, я зажала, покрутила їх між великими і вказівними пальцями.
— Мм...
— Бісове дівчисько. - прогарчав він.
Я лиш посміялась, і це ще підігріло мій азарт.
Я повільно спускала руки все нижче до своєї піхви, я розвела свої ноги майже перед його обличчям.Дамір підскочив із свого місця, і підійшов майже впритул. Він дивився на мене зверху донизу.
Його рука торкнулася мого горла, із ледь відчутним натиском на шиї. Він нахилився ближче до мого обличчя, ми дивилися одне одному в вічі.— Ще раз запитую, що ти в біса робиш дурне дівчисько?
— Влаштовую для тебе шоу. Ти ж цього хотів? - із злобою мовила я.
— Ні. Я привіз тебе тільки заради розмови, і нічого більшого.
— І нічого більшого? Ні що, не буває ось так просто.
Я скинула його руки із себе, і підскочила зі столу на якому сиділа.
— Ти із самого початку, дивився на мене як на свою іграшку.
ВИ ЧИТАЄТЕ
«Тайм-аут/TimeOut»
ChickLitЖиття складне, і ніщо не буває легким. У ранньому віці для героїні довелося пережити багато проблем, які звісно залишили після себе не загояні рани. Вона була білою вороною, на фоні інших. Єдина її мрія була, повернутися через декілька років до рід...