17. Ο ΛΥΚΟΣ

35 2 60
                                    

Τα βλέφαρα της άνοιξαν απότομα, σε αντίθεση με το σύνηθες νωχελικό της ξύπνημα. Ένιωθε λες και ο οργανισμός της εισήλθε σε μία κατάσταση πάλης. Ανακάθισε στο μαλακό στρώμα, παρατηρώντας το πρωτόγνωρο χώρο χαμένα. Έμοιαζε με ιατρείο, ντυμένο στα λευκά, με ελάχιστα έπιπλα, όπως και το υπόλοιπο Markedman Hall. Φως εισερχόταν από το πολυτελές παράθυρο, οι κουρτίνες να έχουν τραβηχτεί. Οι μνήμες πριν ο χρόνος σβήσει γύρω της, την έπνιξαν σαν παγωμένο ποτάμι. Ο στρατιώτης. Το όραμα. Ο Σκοτεινός. Οι Βόρειοι.
Λιόν.
Η παλάμη της άδραξε βίαια τη μαλακή κουβέρτα και προσπάθησε να την αφαιρέσει από πάνω της, ωστόσο βρήκε μια ξαφνική αντίσταση. Τότε συνειδητοποίησε ότι ένα βάρος προκαλούσε το στρώμα να βουλιάξει δίπλα της. Ενστικτωδώς, στράφηκε προς τη μορφή, η καρδιά της να φτερουγίζει σπασμωδικά. Ο Δολοφόνος της Οικουμένης ακουμπούσε το κεφάλι του στα σταυρωμένα μπράτσα του, το υπόλοιπο κορμί του να κρέμεται από τη καρέκλα που είχε βολευτεί. Τα σφαλιστά βλέφαρα και ο σταθερός ρυθμός της αναπνοής του, μαρτυρούσαν ότι είχε αποκοιμηθεί. Σκουρόχρωμες μπούκλες ξεχύνονταν ενάντια στο λευκό ύφασμα, η Λούνα να αποκτάει μια ξαφνική παρόρμηση να περάσει τα δάχτυλα της από μέσα τους. Στην σκέψη, ένιωσε να κοκκινίζει ολόκληρη. Ο άντρας αναδεύτηκε δίπλα της, προτού καθάριο γαλάζιο του ουρανού να συναντήσει τη μορφή της. Αναστηλώθηκε απότομα, τα μάτια του να την εξετάζουν νευρικά.
"Καλημέρα, Στρατηγέ", ψιθύρισε με ένα είδος χιούμορ στη φωνή της, μια σκιά ενός ένοχου χαμόγελου να έρχεται και να εξαφανίζεται αστραπιαία. Ο Αρθούρος έμεινε να την κοιτάζει ανέκφραστος καθώς σηκώθηκε αργά. Οι γροθιές του έτρεμαν. Η κοπέλα ένιωσε ξαφνικά ταραχή, παγωμένα ρίγη να διαπερνούν το νευρικό της σύστημα.
Την κράτησε από το πίσω μέρος του κεφαλιού και την κόλλησε στο στέρνο του, ενώ το άλλο χέρι του τυλίχτηκε γύρω από τη μέση της. Οι κόρες της διαστάλθηκαν από την έκπληξη και το σώμα της μούδιασε ενάντια στο δικό του.
Την έπαιρνε...αγκαλιά;
"Μη το ξανακάνεις ποτέ αυτό, μικρέ μπελά", μουρμούρισε ενάντια στα μαλλιά της, η Λούνα να αισθάνεται τους ξέφρενους χτύπους της καρδιάς του ενάντια στο στήθος του. Ανασήκωσε το κεφάλι της για να αποκτήσει εικόνα. Η κούραση διαγραφόταν στα χαρακτηριστικά του με ρυτίδες έκφρασης και μαυρισμένους κύκλους. Ένας κόμπος στάθηκε στο λαιμό της, καθώς οι ερωτήσεις και οι ανησυχίες έπαιρναν μορφή.
"Η Λιόν;"
"Είναι εντάξει, ομορφιά μου. Ο Αφέντης τους πρόλαβε" αποκρίθηκε ήρεμα και η καστανομάλλα εξέπνευσε με ανακούφιση. Οι μύες της χαλάρωσαν στιγμιαία, προτού τιναχτούν σαν να την διαπέρασε κεραυνός.
"Με είδε", η φωνή της έτρεμε καθώς άρθρωσε τη διαπίστωση και τα μελί μάτια της φαινόντουσαν έτοιμα να δραπετεύσουν από το κρανίο της. Οι σπασμοί επέστρεψαν αμυδροί, όμως ήταν αρκετοί για να αγχώσουν το Στρατηγό. Τα μπράτσα του έσφιξαν γύρω της, ως ένδειξη προστασίας.
"Δεν κινδυνεύεις, Λούνα", ψιθύρισε καθησυχαστικά, η κοπέλα να ψάχνει για την οποιαδήποτε ένδειξη αναλήθειας ενάντια στο γαλάζιο. Ένας κόμπος την βασάνισε στο λαιμό και κατάπιε θορυβωδώς για να τον καταπνίξει.
"Δεν σε πιστεύω", του δήλωσε αποφασιστικά και αμέσως παρατήρησε μια εναλλαγή στις ίριδες του. Το συναίσθημα διαπέρασε τον άντρα αστραπιαία, όμως η Λούνα πρόλαβε να το παρατηρήσει. Ο Στρατηγός απομακρύνθηκε, οι άμυνες του να στερεώνονται ανάμεσα τους σαν τσιμεντόλιθος. Καθάρισε το λαιμό του με ένα διακριτικό βήχα, μιλώντας χωρίς να της χαρίζει τη προσοχή του:
"Καλύτερα να ξεκουραστείς. Ζορίστηκες αρκετά"

Dandelion (#SCBC2024)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum