Το Evainvale για τα δεδομένα των χαρτογράφων, δεν ήταν παρά μία κουκίδα στην αχανή έκταση της Οικουμένης. Για τη Νταντέλιον ήταν καταφύγιο, είχε οσμή από πλυμμένες κουβέρτες και μαγειρευτό φαγητό. Ο κήπος της μαμάς της ήταν πάντα πολύχρωμος και φροντισμένος και το νερό του ποταμού Νασίρ πάντα φιλόξενο. Ήταν ξανά είκοσι, απολαμβάνοντας το διάλειμμα της από το χάος της Ακαδημίας, διασχίζοντας τους στολισμένους κεντρικούς του χωριού. Φαναράκια κρέμονταν σε μπαλκόνια και βεράντες, ζωγραφισμένα με τον αστερισμό του Μπετελγκέζ.
Παρακολουθούσε νοσταλγικά την θέα της γενέτειρας της, οι σκέψεις της ωστόσο να μην βρίσκουν ηρεμία. Το ξαφνικό αίτημα του Μαγίστρου να φύγει από την Ακαδημία και να αναμένει ειδοποίηση του, την κατέτρωγε. Ειδικά αφού της εκμυστηρεύτηκε ότι επρόκειτο για λόγους ασφαλείας.
Κατέβασε την κουκούλα του Μανδύα της αφού εισήλθε στην ασφάλεια του πανδοχείου της Γκρέτας. Χαρούμενες φωνές, άλλες νηφάλιες, άλλες μεθυσμένες, την καλωσόρισαν εγκάρδια. Η ψυχή της ευφράνθηκε από το ζεστό εσωτερικό του μικρού κτίσματος έπιπλα και τοίχοι πιτσιλισμένοι σε αποχρώσεις καφέ και πράσινου. Διάσκορπα τραπέζια γέμιζαν τον ελάχιστο κενό χώρο και μια ξύλινη σκάλα οδηγούσε στα δωμάτια του πρώτου ορόφου, χωμένη πίσω από το μπαρ. Σερβιτόροι πηγαινοέρχονταν ακούραστα για να παραλάβουν και να μοιράσουν παραγγελίες, ενώ στην μικρή σκηνή μια σειρά μουσικών συνόδευε το όλο κλίμα. Η κοπέλα κινήθηκε προς το μπαρ και βολεύτηκε σε ένα ξύλινο σκαμπό, η μεσήλικη ιδιοκτήτρια του μαγαζιού να σπεύδει να την χαιρετήσει. Στις απαρχές των εξήντα της, η γυναίκα έστεκε ακόμα αγέρωχη με το κατάμαυρο μαλλί της να μην έχει ούτε ψεγάδι λευκής τρίχας.
"Βλέπω το μαγαζί πηγαίνει περίφημα!" σχολίασε εύθυμα, παρατηρώντας θαμπωμένη τριγύρω της. Η Γκρέτα όρθωσε το ανάστημα της περήφανα, τα λόγια της Λιόν να της τονώνουν το ηθικό.
"Δόξα τους Ουρανούς, να ναι καλά το Φεστιβάλ των Άστρων!", αποκρίθηκε σαφώς ανακουφισμένη, καθώς η μικρή έκταση του Evainvale δεν προσέλκυε ιδιαίτερα ταξιδιώτες. Το εκθαμβωτικό φεστιβάλ με ένα σόου πυροτεχνημάτων αποτελούσε μια οικονομική ανάσα για την κοινότητα.
"Άκουσα ότι θα είναι μαγευτικά"
"Που να δεις τα πυροτεχνήματα που ετοίμασαν φέτος! Θα ξετρελαθείς! Ειδικά αν υπάρχει κάποιος ιδιαίτερος", την κοίταξε εξεταστικά με ανασηκωμένο φρύδι, η Λιόν να ανασηκώνει τους ώμους της αδιάφορα.
"Υπάρχει, αλλά δεν είναι αρκετά ιδιαίτερος"
Όχι σαν τον μυστήριο άγνωστο της τουλάχιστον."Χαίρομαι που διατηρώ τη πρωτιά", μια γνώριμη φωνή έσβησε την οχλοβοή και η καστανομάλλα έστρεψε ξαφνιασμένη την προσοχή της στο νεοεισαχθέντα του πανδοχείου. Ο νεαρός της χαμογέλασε εγκάρδια, φιλόξενα μάτια στην απόχρωση του ουίσκι να την εξετάζουν.
أنت تقرأ
Dandelion (#SCBC2024)
قصص عامةΗ γροθιά της ήρθε σε επαφή με το γυαλί αυθόρμητα και ο καθρέφτης ράγισε. Εξέπνευσε άγρια, σαν ανήμερο άλογο και χτύπησε ξανά. Αυτή τη φορά το γυαλί αποχώρησε από το πλαίσιο και το κρύσταλλο έγινε χίλια κομμάτια. Ολόκληρος ο κόσμος γύριζε και η μυρωδ...