Bugün onun bekarlığa veda partisiydi.Başını çevirip yanındaki arkadaşlarına baktı.Hepsi şimdiden kafayı bulmuşlardı kendisinin aksine.
Artık sıkılmaya başlamıştı.Oturduğu yerden kalktı.Ama kalkmasıyla başıda döndü.İşte o zaman o kalktığı huzursuz edici yere oturma isteği yeniden içinde baş gösterdi.Tam yeniden eski yerine oturucakken arkadaşının yanında oturan eskort onun oraya oturucağını hissetmiş gibi kalktığı yere kusmaya başladı.
Yüzünü buruşturdu zorla da olsa odasına doğru ilerlemeye başladı.Sanırım arkadaşının ısrarlarına aldırış etmeyip son kadeh viskiyi içmemeliydi.
Yapabilirdi.Ne kadar zor olabilirdi ki?Önce bir adım attı.Ondan sonra da bir adım daha.Adımlar birbirini takip etti. Artık odasının önünde duruyordu.Gülümsedi.O her zaman akıllı bir adam olmuştu.Arkadaşlarının aksine.
Önünde durduğu odasının kapısını açtı.Görmeyen gözlerle içeri girdi.Odasında perdeler çekilmişti ve gözlerine vuran güneş ışığı gözlerini kamaştırıyordu. Aldırış etmedi.Hiç olmadığı kadar yorgundu ve dinlenmeye ihtiyacı vardı.
Elini gözlerine siper ederek yatağına uzandı.Odasına gelene kadar sanki çok uzun bir yol katetmiş gibi soluk soluğaydı.Nefes alış verişleri düzene girdikten sonra uyumak için gözlerini kapadı.
İşte o zaman hiç ummadığı , hesapta olmayan birşey oldu.Dakikalardır yanında yatan varlığından habersiz olduğu bedende sanki yıllardır onunla aynı yatağı paylaşıyormuş gibi önce bir bacağını bacaklarının arasına koydu sonra da olması gereken yer orasıymış gibi onun üzerine uzandı.
Demek ki arkadaşı onu dinlememiş odasına bir eskort göndermişti.Bugün onun bekarlığa veda partisiydi.Yapıcaklarının sorumluluğunu almasına gerek yoktu.Tek yapması gereken bu gecenin ve yatağındaki kadının tadını çıkartması gerektiğiydi.
Önce bir öpücük sonra da dokunuşlar...... Hercai temaslar yarın sabah olucakların habercisi gibiydi.Tutku yoktu ama işte şehvet bu odanın duvarlarını günaha boyamaya yeterliydi.Seyircisi olmayan bu şehvet dansında kimler yanıcak , yakıcaktı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜNAHA DAVET ( +24 )
RomanceŞehvet ve tutku için aşık olmak mı gerekliydi?Atlas Kuzey bekarlığa veda partisinde hiç sevmediği bir kadına dokunarak aslında şehvet ve tutku için sadece aşkın değil nefretin de yeterli olduğunu öğrenicekti. Seçil Sezgin'le şehvet , tutku ve nefret...