Atılan imzalar , söylenen evetler tek bir gecelik kutlanılan bekarlığa veda partisinin Atlas Kuzey'e kesilen faturası işte buydu.Yanında istemediği , sevmediği bir kadın arkasında gözü yaşlı seven , aşık bir kadın.
Nikah salonundan çıktığından beri aklındakilerin özeti buydu.Sürekli başa çekip bunları düşünüyor her defasında da o bekarlığa veda partisi olmamalıydı diyordu.Saatlerdir yaptığı gibi tekrar başını çevirip yanındaki kadına baktı.Onun o kadının yanında olduğuna bundan sonra da yanında olucağına bir kez daha emin olduktan sonra arabayı kullanmaya devam etti.Gidicekleri yer belliydi.Hızlı veya yavaş gitmesi hiç önemli değildi.
Çok geçmeden olmaları gereken yerde arabayı durdurdu.Yanındaki kadının varlığına aldırış etmeden arabadan indi.Bir şekilde onunda arabadan iniceğine emindi.Düşündüğü gibi de oldu.Adını söylemek istemediği , varlığını kabullenemediği o kişi de arabadan indi ve yanındaki yerini aldı.
İki birbirinden uzak beden yan yana durduğunda ise bundan sonra hayatlarını birlikte geçiricekleri eve doğru ilerlemeye başladılar.Yol boyunca konuşmayan o iki kişi evden içeri girdiklerinde de konuşmadı. Atlas Kuzey boynundaki kravatı gevşetip yatak odasına doğru ilerlemeye başladı.Yorgundu.Saatler önce sevmediği , istemediği bir kadınla evlenmişti.Daha bunu hazmetmesi , kabullenmesi gerekiyordu.Yatak odasından içeri girip yatağına oturdu.
Atlas Kuzey'in bilmediği daha sonra öğreniceği birşey vardı.O da Seçil Sezgin'in vurdumduymaz , umursamaz bir kadın olduğuydu.
Atlas Kuzey'in onu arkasında bırakıp yatak odasına doğru gidişini Seçil Sezgin umursamamıştı.Aksine onun arkasından onunla birlikte yatak odasına girmişti.
"Odan güzelmiş."
"Sanki daha önceden görmedin."
"Haklısın gördüm."
"O zaman neden odamı ilk defa görüyormuşsun gibi tepkiler veriyorsun?"
"Ben sadece seninle konuşmak istedim."
"Senin aksine ben seninle konuşmak istemiyorum."
Seçil Sezgin duyduğu sözlere aldırış etmeden daha saatler önce kocası olan bundan sonra da hayatını geçiriceği adamın durduğu yere doğru yürüdü.Adımlarında ihtiras , şehvet , tutku vardı.
Atlas Kuzey başını eğmişti. Ona bakmıyordu.Aldırış etmedi.Yapabildiği kadar ona yaklaştı.Varlığını ona hissettirmek bir şekilde ben burdayım demek istiyordu.Ama bilmediği henüz farkına varmadığı birşey daha vardı.O da Atlas Kuzey'in kokusunun onun çok hoşuna gidiceği ait olduğu yerin Atlas Kuzey'in yanı olduğu hissini vericeğiydi.Karşısındaki adam çok güzel kokuyordu.Kendisinden nefret eden bu adam farkında olmadan onu kendisine bağımlı yapabilirdi.Seçil Sezgin dikkatli olmalıydı.Hem de hiç olmadığı kadar dikkatli olmalıydı.
Yaptığı cesur hamlenin kendisine pahalıya patlıycağını anlamış olmalı ki Atlas Kuzey'den uzaklaştı.
"Çok derbeder duruyorsun. "
"Neden bana adımla seslenmiyorsun? "
"Dedi.Saatlerdir benimle konuşmayan adam."
"Seçil.İstediğini yaptıysam şimdi sen de bana adımla seslen."
"Atlas."
"Atlas Kuzey demeni tercih ederim."
"Atlas Kuzey. Böyle mi durucaz?"
"Ne yapmamızı isterdin Seçil? "
"Mesela üzerimizdekilerden kurtulabiliriz. "
"Sonra?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜNAHA DAVET ( +24 )
RomanceŞehvet ve tutku için aşık olmak mı gerekliydi?Atlas Kuzey bekarlığa veda partisinde hiç sevmediği bir kadına dokunarak aslında şehvet ve tutku için sadece aşkın değil nefretin de yeterli olduğunu öğrenicekti. Seçil Sezgin'le şehvet , tutku ve nefret...