Yuvaya Dönüş | Duyuru

70 21 16
                                    

Saat akşam sekiz otuz iki. Yirmi sekiz ekim perşembe günü. Tarihe bir not düşelim.

Öncelikle selamlar! Görüşmeyeli nasılsınız? Umarım sizin için hayat kendisini hala yaşanılabilir kılıyordur.

Bana gelecek olursak... İyi olmaya çalışıyorum. Çocukluğumdan beri ensemin kökünde yaşayan ruhsal hastalıklara rağmen, iyiyim. Uzun zamandır inzivaya çekilmiştim, pek tabii bunun artıları ve eksileri oldu.

Ancak şunu diyebilirim; sizi çok özledim! Yazmayı, anlatmayı, anlaşılmayı... Çok özledim! İnziva sürecimde bol bol kitap okudum ve eksiklerimi fark ettim. Burası wattpad, farkındayım. Ne kadar çabalarsam çabalayayım, ileride ölü bir kadının karalamaları olarak kalacak tüm bu yazdıklarım. Ancak şunu demeliyim ki, farklı klasmandayız.

Bunu kibir olsun diye demiyorum, ben on yıldır bu sitedeyim, buradayım. Alışılmadık aykırı fikirler daima korkutucu gelir, kabullenilmez. Kayıp bu site için oldukça aykırı. Ancak sırf bu yüzden pes edecek değiliz ya?

Devam ediyorum dostlarım. Sevgili okur, evet, sen, sana diyorum. Devam edeceğiz.

Ancak sizden izin istiyorum. Kitabı yeniden düzenlemeye, akışta fark ettiğim köşeleri yontmaya ihtiyacım var. İlk bölümü düzenledim. Sıra diğer bölümlerde. Beni sabırla bekleyiniz.

Daima benimle olan okuyucularıma çok teşekkür ediyorum. Desteğinizi istiyor ve bekliyorum. İyi akşamlar diliyorum, kitaplarla kalın!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 28 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KAYIP +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin