✓. 𝐂𝐇𝐀𝐏𝐓𝐄𝐑 30 🌙✨

133 20 47
                                    

"ට්-ටේ....!!!!??? ක්-කු.. කුකී......!!!!??"

"ම්ම්ම්.. ම්-මො.. ස්-සේහියා...!!!?? ආආආර්ග්ග්ග්ග්ග්ග්ග්ග්ග්"
"ස්-සේහි....!!"

බාතෲම් එකේ සද්දෙ මොකද්ද කියලා බලන්න ගියපු සේහිගෙ ඇස් දෙකට අහු උනෙ දකින්න හොඳ දර්ශනයක්නම් නෙවෙයි.. එයාගෙ අයියලා දෙන්නව මේ විදියට දකී කියලා සේහි නිකමටවත් හිතන්න නැතුව ඇති.. මේ දෙන්නා මොකද්ද මේ කරන්නෙ.. ඇයි එහෙම කරන්නෙ.. සේහිට හිතාගන්න බැරි උනා.. මීට මාසෙකට දෙකකට කලින් හ්‍යුන්ජින් සේහිට කියලා දෙන්න හදපු ඒවා ටේහ්‍යුන් නැවැත්තුවෙ නැත්තං අද සමහරවිට සේහිගෙ reaction එක මීට වඩා හාත්පසින්ම වෙනස් වෙන්න තිබ්බා..

ජන්කුක් ඉස්සෙල්ලම සේහිව දකිනකොට ජන්කුක් හිටියෙ ටේහ්‍යුන්ගෙ මුවෙන් දැනෙන උනුසුම නිසා එයාගෙ අවසානෙට ලං වෙලා වෙනකොට සේහියානෙ නම කියනවත් එක්කම ජන්කුක් පන නැතුව ටේගෙ උරහිසට කඩන් වැටුනා..

එක පාරටම සේහිව දැක්ක නිසා බය උන ටේගෙ කට දෙපැත්තෙන් බේරෙන සුදු දියරය සේහි බලන් ඉද්දිම ටේට ගිලුනා..

"ස්-සේහි....!! බලාගෙන....!!"

සේහි ඒ දැක්කෙ මොකද්ද කියලා විශ්වාස කරගන්න බැරුව වටේම කලුවර වෙද්දි සේහි බාතෲම් එකේ දොර ලග 'ඩොහ්' ගාලා කලන්තෙ දාලා ඇදගෙන වැටුනා.. ටේහ්‍යුන්ට බාත්ටබ් එකේම ගිලිලා මැරිලා යන්න තරම් ලැජ්ජාවක් එද්දි ඒත් සේහි වැටුන දිහා බලන් ඉන්න බැරි නිසා ජන්කුක්ව බාත්ටබ් එකේ කොනට හේත්තු කරපු ටේහ්‍යුන් ඉක්මනට ටවල් එක ඇගේ පටලගෙන සේහි ලගට ගියා..

සේහිව අත් දෙකට උස්සගත්ත ටේහ්‍යුන් දොර ගාව තිබ්බ සේහිගෙ ලැගේජ් එකත් කකුලෙන් එහාට කරලා සේහිව ගිහින් ඇඳෙන් හාන්සි කරා... සේහිට සිහිය නෑ.. අත් දෙකෙන් සේහිව අල්ලන්න ටේහ්‍යුන්ට හිතෙන්නෙත් නැ.. ටේහ්‍යුන් ටක්ගාලා බාතෲම් එකට ගිහින් අත් දෙක සෝදගෙන ඒ අත් දෙකටම වතුර ටිකක් අරන් ඇවිල්ලා සේහිගෙ මූනට ඉස්සා..

"ස්-සේහි... අනේ සේහියා..!! න්-නැගිටින්නකො.."

"ම්ම්-ම්හ්... ක්-කැහ්.. ම්ම්"

"සේහි...! සේහි..! මාව ඇහෙනවද සේහි"

"ට්-ටේ... ටේ..

•| 𝐌𝐚𝐠𝐢𝐜 𝐨𝐟 𝐌𝐨𝐨𝐧 𝐆𝐨𝐝𝐝𝐞𝐬𝐬 |•🐺🌕✨  (Ongoing)Where stories live. Discover now