@Silvia Karataş. Silvişim bu bölümü sana armağan etmek istiyorum. Seni seviyorum güzellik hemde fazlasıyla bunu bildiğini biliyorum ama söylemek istiyorum. İsmin gibi eşsizsin. Sana söylemek istediğim bir kaç şey var... Aslında Bi çok şey ama kitaba başlamam gerekiyor... 🙃
Zemin kat mı desem? Tutanak mı? Bilemedim şimdi...
Senin en çok neyini seviyorum biliyor musun hani böyle konuşunca yüz ifadesini gizleyemeyenler var ya. Ben susabilirim ama yüz ifadem asla diyorlar ya sende tam olarak onlardansın. Böyle zamanlarda o kadar çok gülüyorum ki Allah da seni güldürsün diyorum Balkız. Gülüşüme sebep olduğun için Allaha seni hep güldürsün diyorum. Seni seviyorum bir numaram iyiki arkadaşımsın koşuda o kadar iyisin ki hatırlar mısın bilmem Bi kere bana yarışalım demiştin. Kazanacağını biliyordum ama bende hırslanıp koşmuştum 🏃 sonra tabi nefesim falan kesildi. O yüzden biraz farklı gelebilir ama kişiliğin, karakterin sana dair her şey nefes kesici. En azından benim için öyle.
Allahım ya çok uzattım, sana roman yazarım bu gidişle o yüzden Allaha emanet ol güzellik kalbin güzel insanlara denk gelsin. Cümlemizin inşAllah 💫💫Çok uzattığımı biliyorum, keyifli okumalar. 💙
Tuttuğu nefesini derince verdi.
Hızla ela bakışlarını ayağının yanına düşen peçeye çevirdi çok şükürdü.
Korktuğu olmamıştı.
Keyifle mırıldandı "Ela gözleri boşver mavişim sana bi şeyler yazdım okuyayım mı?" sevdiği kadın heyecanla başını hızlıca salladı.
Sevdiğinin heyecanına karşın kocaman gülümsedi.' Şirin şey 'diye geçirdi içinden.
*******
' Yalnız iç gözlem :
İç gözlem metodunu kullanmanın güçlükleri, ya gözlemi yapılan konudan veya gözlem yapan şuurdan veyahut da gözleyen şuur ile gözlemi yapılan şeyin aynı oluşundan ileri gelmektedir.'
Yerde bulup Okuduğu kitabı aflayarak sertçe yere bıraktı.
Canı sıkıldığı için eline geçen ilk kitabı okumuştu ve bu da psikolojiydi!
Aslında psikolojik kitapları severdi.
Ama şuan hiç okuyası gelmiyor hiçbir şey anlamıyordu.
Kendine dair bir düşüncesi de vardı bu yönde psikoloji kitabı okuyan insanların psikolojisi net çöküktü!
Çevresinde gördüğü kadarıyla şen şakrak kimse açıpta psikoloji okumazdı.
Hatta ona göre psikolog olanlarında o mesleği seçmesinin sebebi ya paraydı.
Canı sıkıldığı için eline geçen ilk kitabı okumuştu ve bu da psikolojiydi!
Aslında psikolojik kitapları severdi.
Ama şuan hiç okuyası gelmiyor hiçbir şey anlamıyordu.
Kendine dair bir düşüncesi de vardı bu yönde psikoloji kitabı okuyan insanların psikolojisi net çöküktü!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝗘𝗩𝗥𝗘𝗡𝗟𝗘𝗥𝗶𝗡 𝗙𝗘𝗟𝗔𝗞𝗘𝗧𝗶 [𝗙𝗮𝗻𝘁𝗮𝘀𝘁𝗶𝗸]
Fantasy"Ağlamak istemiyorum!" diye mırıldandı kalan son mecaliyle. Kulaklarını çocukların ağlayışları, kadınların çığlıkları doldurdu.Bu bir felaketi! Melodi bir felaketin kurbanıydı...Başını iki yana salladı acıyla. "Bırak onları! İstediğin benim gözyaşla...