פרק 19

141 11 8
                                    

פרק 19

אחת עשרה ! אחת עשרה, בייבי! ניסיתי לעצור את הצריחה שלי כשרומן הגיש לי את עבודת המבחן שהוא הכריח לי לעשות לפני חצי שעה. 11/20, נכתב. זה היה יותר ממחצית הדרך! כן!

"אני מניח שהכנת את שיעורי הביולוגיה שלך." הוא אמר כשחייכתי חיוך רחב לנוכח התוצאה.

"כֵּן." השבתי. "כלומר, זה עדיין אחד הדברים המשעממים בחיי."

"אבל את עושה את זה."

משכתי בכתפיי וקיפלתי בשמחה את הנייר לפני שהכנסתי אותו לתיק שלי. זו הייתה הפגישה הראשונה שבה הוא לימד אותי שוב והייתי כל כך שמחה. הילדה שלך חזרה למסלול. נראה היה שלרומן יש יותר בעיטה בצעד שלו הבוקר ולא יכולתי שלא לתהות למה. אולי הוא עדיין רץ בשיא של קבלת מציצה ביום שישי האחרון, או שאולי היה משהו אחר.

"יש לי משהו בשבילך." נזכרתי במהירות והושטתי את ידי אל הגב. שלפתי את הניירות והחבאתי אותם לחזה שלי, כך שזה לא הרס את ההפתעה.

"מה?" רומן צמצם את עיניו אבל חיוך עדיין התנגן על שפתיו. הגשתי לו את הנייר ופיו פעור כמעט.

זה היה חיבור ההיסטוריה שלי שהגשתי בשבוע שעבר. ובחלק העליון היה 'C'. C מטורף! זה היה מעבר!

"אין מצב." הוא ציחקק המום.

"כן בדרך." חייכתי. "יש לי C!" הייתי ב-Cloud 9 כשמר דניס החזיר את הסימן שלי, הראיתי לריה ויצאנו לשתות קפה חגיגי. אלוהים, זה הרגיש כל כך טוב לעבור.

"טוב לעזאזל." הוא נשף נשימה ארוכה, "אני מניח שזה מה שקורה כשאת מתמקדת קצת יותר."

"זה בהחלט כן." לא יכולתי להעלים את החיוך שלי. אלוהים, כל כך שמחתי. "אתה גאה בי?" לא יכולתי שלא לשאול.

רומן החזיר את הניירות והנהן, "מאוד". הוא חייך. הוא היה גאה בי. הרגשתי כל כך מסוחררת כשהוא אמר את המילה.

"אז," הוא שינה את הנושא. "את עובדת בבית החולים הלילה?" סיפרתי לרומן הכל על הפיאסקו של לאה ועל המנהל קנינגהם, הוא לא בהכרח היה בסדר עם מה שעשיתי אבל הוא הופתע כשסיפרתי לו איך הצלתי את התחת של ריה. למה שהוא יופתע? ריה עבדה כל כך קשה בשביל ולדיקטוריאן, אז למה שאתן למנהל קנינגהם לחטוף את זה בזעירוני כל כך בקלות?

למרות זאת, הבעתי את סלידתי מהצורך לעשות 'שירות קהילתי' בבית החולים. עד כה, לא היה לי מושג מה אני עושה, ואם אצטרך לנקות חולים ושתן מהסדינים, אני הולכת לבכות.

"למרבה הצער." נאנחתי.

רומן חייך חיוך אוהד אבל ידעתי שהוא שמח שקיבלתי עונש על מה שעשיתי. איזה נעלי טוב-שתיים הוא היה.

"את יודעת באיזו קומה את עובדת?" לאחר מכן שאל.

הטיתי את ראשי הצידה ועניתי: "לא, למה?"

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 17 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

MY $WEET ROMAN|| Hebrew Where stories live. Discover now