1

29.4K 848 291
                                    

Kurguya başlamadan önce küçük bir uyarı arkadaşlar. Hikayenin adından da anlaşılacağı gibi bu kurgu [BxB] yani eşcinsellik içeren bir kurgudur. Daha da açıklayıcı olmak istersek bu kurgu İKİ ERKEĞİN BİRBİRLERİNE OLAN AŞKINI İÇERİR AYNI ZAMANDA ERKEK ERKEĞE EVLİLİĞİN NORMAL VE YASAL OLDUĞU BİR EVRENDE GEÇMEKTEDİR.

BU KONU HAKKINDA, SAYGISIZLIK YAPACAK, AŞAĞILAYICI, RAHATSIZ EDİCİ, KURGUNUN GİDİŞATI HARİCİNDE EŞCİNSELLİK ÖZELİNDE ELEŞTİ YAPACAK KİŞİLERİN İSE MÜMKÜNSE BU KURGUDAN UZAK DURMASI ÖNEMLE RİCA OLUNUR!!!!

Bu uyarıya rağmen okumaya devam edeceklere keyifli okumalar, umarım seversiniz, sizleri seviyorum bebişlerim. Öpüyorum kocaman kocaman.

"Anne ben çıkıyorum!" Diyerek asılı olan siyah deri ceketimi üzerime geçirip, hızla küçük evimizden çıktım. Hava kararmış, saat çok geç olmuştu ama dışarı çıkıp birazcık hava almaya ihtiyacım vardı. İki gündür yoğun işlerim yüzünden dışarıya bir adım atmamış, ev ve inşaat arasında mekik dokumuştum. Artık vücudum bir yudum alkol için yalvaracak konuma gelmişti.

Tam bu düşüncelerle birlikte bahçe kapısından çıkmak üzereyken "Devran" diyen fısıltılı sesle kaşlarımı çatıp etrafıma bakınsam da bir şey göremeyince tekrar yürümeye başlamıştım ki aynı sesi tekrar duydum.

"Devran!"

Bu sefer daha yoğun gelen sesin geldiği yönü anlamaya çalışıp sağa doğru döndüğümde abimin bana sıkılı dişleri ile sertçe baktığını görmüştüm.

Ulan abimin, ağaçların arkasında ne işi vardı?

"Abi?" Diyerek şaşkınca yanına adımladığımda, anında parmağını dudağına götürmüş ve sessiz olmamı işaret etmişti. "Sus lan sus!" Diyerek eliyle yanına çağırdığında içime düşen kurtlar bıngıl bıngıl oynamaya başlamıştı.

"Abi ne bok yiyorsun sen gece gece ağaçların arkasında?" Diyerek yanına ilerlerken, arkasında gördüğüm kadınla dudaklarımdan upuzun bir küfür uçup havaya karışmıştı.

"Abi bu kız kimdir?" Diyerek bir anda kayan ağzımla, abim beni yakamdan hızla tutup çekmiş ve ağaçların arkasına geçirmişti. "Abim küçük bir sorunumuz var" derken karşımda duran kadının hiç de küçük olduğunu düşünmüyordum.
"Şimdi ben yengeni kaçırdım, az önce" kolunu kaldırıp, gümüş saatine baktı ve devam etti "Yaklaşık bir yarım saat önce falan" dedikten sonra sanki hayatındaki en normal olayı anlatıyormuş gibi devam etti. "Tahminimize göre yengenin kaybolduğunu da yaklaşık yarım saate anlarlar" diye konuşmaya devam ederken kulağıma dolan araba sesleriyle tahmin ettiklerinden çok daha hızlı bir şekilde anladıklarını fark etmiştik.

"Abi seni sikeyim" diyerek ikisinin de kollarından tutup hızla arka tarafa, lisedeyken sürekli gizlice sigara içmek için kullandığım o kuytu duvar dibine yolladım, üzerlerine de çalıları örttükten sonra hızla kuytudan çıkıp, kapıya doğru ilerledim.

"NERDE LAN BENİM KARDEŞİM!"

Duyduğum gür sesle bir anda içime çok ciddi bir korku düşse de kendimi sakinleştirmeye çalışıp, derin bir nefes almış ve bahçeden giren adama doğru ilerlemeye başlamıştım. Benden bir iki santim uzun olan adam ateş saçan gözleriyle bana bakarken yutkunmadan edememiştim.

İri bedeni, sert kasları takım elbisenin içinden bile fazlasıyla belli olurken, keskin yüzünü sertçe sıkıp, elindeki silahı kaldırarak havaya doğru bir kere sıktıktan sonra oyuncak gibi sallaya sallaya bize doğrultmaya başlamıştı ki arkadan kapının açılma sesleri gelince iyice sinirlerim gerilmeye başladı. Annemin ve kız kardeşimin bu sahneleri görmesini kesinlikle istemiyordum.

AĞA / BERDEL / [BXB]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin