"Baba lütfen ilaçlara karşı ilgimi biliyorsun"dedi Felix. Şu anda felix ve onun babası Felix odasında tartışıyorlar
"Evet biliyorum ama sen hareme girmekten bahsediyorsun"Dedi babası. Felix babasına bu kadar yalvarmasının nedeni babası kral hyunjinin arada bir görmüş olmuş olması ve onunla iletişime geçtiğinde onunla iyi anlaşmış olması bu yüzden felix babasından onu ikna etmesini istiyor.
"Baba kral hyunjine onun cariyesi olmak istediğimi söyle sonra ilaçlar hakkında her şeyi öğrendikten sonra sen de beni geri istersin olmaz mı?
"Olmaz çünkü çok dikkat çekersin"
"Neden"
"Çünkü çok güzelsin oğlum"
"Ama ben zaten yüzümü peçe ile saklıyorum hem zaten o haremle ilgilenmeyen biri."Babası biraz düşünür ve karar verir.
"Tamam da ne kadar zaman lazım sana"
Bu sefer Felix düşünür.
"Yani en az 6 ay lazım olur ama ben sana aklıma geldikçe mektub yazıp bilgilendiririm""Tamam da ya hayır derse"
"O sana hiç hayır demez bunu sen de biliyorsun"
Babasıyla biraz daha tartıştıktan sonra gitmesine karar verdıler çünkü babası onu tanıyor ve vazgeçmeyeceğini biliyordu.Sabah oldu ve felixin babası saraya doğru yol aldı ve oraya varınca o görkemli kapıdan içeri girdi. Çalışma odasında olduğunu öğrendi ve oraya doğru adımladı ve kapının önünde durup muhafızların haber vermesini bekledi. Sonra içeri davet edildi ve içeri doğru başı aşağıda elleri önünde içeri girdi. Önünde egildinde kral konuştu.
"Bu beklenmedik ziyaretinizi nedenini öğrene bilir miyim acada?"
"Majestelerını rahatsız ettiysem kusura bakmayın ancak bu önemli bir konu!""Sizi dinliyorum."
"Benim bir melez oğlum var ve sizin hareminze girmek istiyor!"
"Neden benim cariyem olmak istiyor?""Majesteleri hatırlar mısınız bilmem ama sizi bir keresinde evime davet etmiştim ve oğlum sizi orada görmüş ve zarıfliğınıze kapılmış o yüzden."
"Hım yakınlarda verdiğin davetiye mi?"
"Evet efendim"
"Ama ben onu görmemiştim"
"Görmemenizin nedeni yüzünü her zaman peçe ile saklaması nedeni ise yüzunde garip benekler olması"Felixin babası bunu bahane ediyor onun yüzünde olanların ona yakıştığı biliyor.
Kralın ilgisini çektiği için kabul eder."Tamam o zaman yarına kadar burada olsun ama hareme girmeden önce yanıma uğrasın"
"Elbete Majesteleri"
"Çıkabilirsin"
Jin-ho (Felixin babasının ismı) egildikten sonra kapıya doğru yürüdü.Jin-ho saraydan ayrılıp evine gitti ve hemen Felixin odasını doğru gidip tıklatıp içeri girdi. Felix gergin bir şekilde babasına bakıp cevap istercesine bekledi. Jin-ho sonunda cevap verdi.
"Oğlum Majesteleri kabul etti-"
Felix bunu duyduğunda gülüp atlamaya başladı.
"Oğlum bir dur devamını getireyim"
Felix dans etmeye durup babasına ne oldu dercesine baktı. Jin-ho devam eti"Şey seni özel olarak cagırdı"
"NE. Ama ben sadece bir kere ikinci gün ziyarete gelir diye düşünmuştum. Öyle diyoladı. Şimdi ben ne yapıcagım?Umarım bu bölümü beğenmişinizdir. Eğer anlayamadıgınız bir şey varsa yorumlara yazabilirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Royalty
Historical FictionBir gün saraya bir cariye gelir ve o cariye daha ilk günden kralın yanına gider. Ancak cariye Felixin krala karşı ilgi duymamaktadır. Onun ilgilendigi şey sarayda olan ilaçlaradır. Felix melezdir Melez:Bir melez tıpkı bir kadın gibi hamile kalabilir...