11. Mor gül

179 15 12
                                    

Parmaklarını şıklatıgı an müzik başlamıştı. Felix müzik başladığı andan beri sadece Hyunjinin gözlerine bakıyordu aynı şekilde Hyunjinde. Felix o kadar kralın gözlene dalmıştı ki kontrolü tamamen Hyunjine bırakıp sadece gözlerine bakmaya devam eti.

Herkes onlara bakıyordu çünkü çok uyumludular üstelik çok yakışıyorlardı.
Felix kralın yüzünü incelemeye başladı her zeresini inceledi hata gözünün altında ki beni bile görmüştü.

Hyunjin o kadar etkilenmeye başlamıştı ki onu bir gözlerine bir dudaklarına bakıp duruyordu peçe olmasına rağmen yakın oldukları için az çok dudaklarınıgörüyordu. Felix onu niyetini anlayıp başını yana doğru çevirdi. Hyunjin onu başını yine kendi doğru çevirip gözlerine bakmaya devam etti.

İkili o kadar birbirinin gözlerine dalmıştı ki müzikgin bitmiş olmasına rağmen hala dans ediyordulardı. Bir cariye onların yanına gidip şöyle dedi.
"Kralım müzik biti. Eğer bir müzik daha istiyorsanız parmaklarını şıklatmanız yeterli." Felix zaten cariyenin sesini duyduğu an kendini kraldan çekip masaya doğru gitti. Hyunjin ise cariyeye cevapladı.
"Gerek yok" diyip tahtına gitti.

Felix masasına oturduğu an herkes ona sırıtarak bakıyordu.
"Ne oldu" dedi Mi-sook onu cevapladı.
"Daha ne olsun Felix kral Changbinle yetmedi bir de kralımızla dans etin. Cidden sen bu şansı nereden alıyorsun?"
"Bilmem "dedi Felix.

Bunu dedikten sonra Ha-rine baktı üzgün ve düşünceli gözüküyordu.
"Ha-rin ne oldu? Neden böyle düşünceli ve üzgünsün," Ha-rin hemen cevapladı.
"Hayır sadece sıkıldım."
"Bende sıkıldım ne zaman bitiyor bu?"dedi Felix
"Kral biti diyene kadar buradayız Felix." dedi Sook-ja.

Çok geçmeden balo bittiğinde herkes dağıldı. Sadece konuk olarak Changbin kaldı. Cariyeler de hareme gitiler. Hyunjin de odasında giti ve bitirmediği tablosuna baktı. Tabloda mor gül çizmişti ancak daha bitmemişti ve bu gece onu bitirecekti.

Onun dans ederken gözleri aklında çizimini bitirmeye başlamıştı. O gece çizimini bitirmişti ve muazzam olmuştu

Mor Gül Anlamı

Mor gül çok fazla bulunmayan bir gül türüdür. Bu nedenle anlam olarak da nadir ve eşsiz gibi ifadeler içerir. Ayrıca mor gül anlamı kraliyet yükseklik gibi manalar da olabilir. Bu nedenle sizin için çok değerli olan biri için mor gül hediye edebilirsiniz.

Çizdiği mor gül böyle gözüküyor

Haremde herkes uyanmış yataklarını yapıyorlardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Haremde herkes uyanmış yataklarını yapıyorlardı. Ji-a aceleyle geldi elinde kralın dün dans odasında düşürdüğü yüzük vardı.
"Beni dinleyin bu yüzüğü biriniz krala götürmeli benim çok işim var." Herkes hemen ben demeye başladı Felix hariç.

Ji-a ise onun inada onu seçmişti.
"Felix sen git sen en son gitigin için en iyi sen biliyorsun o yolu "
"Hayır ya benim işim var hem ben unutum o yolu başkası gitsin."
"Felix inat yapma sane ne dediysem o"
"Offff tamam ya" diyip Ji-a doğru gibip Yüzüğü alıp kralın odasına doğru yorume başladı."

Royalty Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin