7. Halvet

200 18 0
                                    

Felix içeri girdiğinde hemen egildi ve kralın ona yakıştığını gördüğünde derin nefesler almaya başladı. Hyunjin ona yakıştığında ilk peçeyı çıkardı ve o güzel yüzünü gördüğünde etkilediğini kabul ederek onun belini tutup kendine dikkatli bir şekilde çekti.

Felix anın şokuyla onun gözlerine baktı
Hyunjin onun dudaklara yeltenmeye başladığı Felixin kaçışı olmadığı için gözlerini kapatı. Hyunjin dudaklarını kendi dudaklarında hissettiğinde gözlerini sıktı. Hyunjin yavaşça dudaklarını hareket ettirmeye başladığında Felix yavaştan karşılık vermeye çalıştı.

Hyunjin yavaşça Felixin dış cüppesini yere atı ve Hyunjinin elleri onun omuzlarında ve ellerinede dokunmaya başladığında Felix ürperdi o sırada bir çığlık duydular ve büyülü andan çıktılar gibi birbirinden ayrıldılar.

Felix bunu Jisung olduğunu anladığında yerdeki cüppesini alıp giydi odadan çıkmadan önce yine peçesini taktı. Çıktığında yerde Jisungun bacağına baktığını gördü ve hemen yere çöküp kontrol etmeye başladı.

Ji-a ise Jisung yanına eğildi ve onun elini sıkarak teselli etmeye çalıştı Arkalarında Hyunjin onları izlediği sırada Felix konuştu.

"Jisung ayağını nasıl burktun?"kaşları çatık bir şekilde soru sordu Hyunjin.
"Onu tanıyor musun?"
"Benim hizmetkarım. Size sonra açıklasam olur mu? Şu anda şifahaneye gitmemiz gerek."
"Sen ne yapacaksın şifahanede? Ji-a onula ilgilenir. "Ji-a yerden kalkarak konuştu.
"Evet evet ben onula ilgilenirim senin gelmene gerek yok."

Bunu duyan Felix Ji-aya kötü kötü bakışlar atı ve kralın rızası almaya çalıştı.
"Majesteleri ben tıptan iyi anlarım o yüzden izniniz olursa onunla bizzat ben ilginmek isterim"
"Madem bu kadar istiyorsun Ji-ala birlikte gidin şifahaneye. "

Felix sırıtarak başını saladıktan sonra Ji-ala kralın önünde eğilip Jisunga destek olarak onu kaldırdılar. Yolda giderken Felix konuştu.
"Ji-a sen Jisunga ne kadar değer verdiğimi biliyorsun niye öyle dedin?"
"Sen ne yaptığının farkına mısın? Resmen halveti yarıda bırakıp Jisungla şifahaneye gidiyorsun. " ikiliyi dinlerken birden Jisung konuştu.

"Efendim şu anda kavga etmeseniz olur mu? Zaten şifahaneye vadık."dedikten sonra ikili onlerinde ki şifahaneye girdi.
İçeride Seungmin ve Jeongin dışında kimse yoktu ki onlar da neredeyse gitmek üzereydi. Seugmine Felixi gördüğü gibi soru sordu.

"Senin burada ne işin var Felix? Senin şu anda halvete olman gerekirdi. "
"Evet ama şu anda burada zira Jisung ayağını burktu o da o onu yalnız bırakamadığı için onula geldi." Dedi Ji-a Felixin kötü bakışlarını hissederken.

"Jisung kim?"dedi Jeongin.
"Jisung benim hizmetkarım onula buraya geldim. Neyse sonra anlatırım ben size. Şu anda Jisungla ilgilenmeliyiz."

Dedikten sonra Seungmin Jisunga yaklaştı ve kontrol etmeye çalıştı.
"Onu yatırıp ayağına merhem sürmemiz lazım. " Dedi Felix
"Lazım ama merhem bugün biti ve burada bu gibi ilaçları yapan tek kişi var o da burada değil ve bende yapmasını bilmiyorum." Dedi Seungmin ve sonra Felix sevinçle konuştu.

"Ben yapabilirim hata özel tarifim var ancak benim isteyeceğim şeyler kolay bulunmaz " Ve sonra Jeongin konuştu.
"Söyle bana sen ben sana getiririm burada mutlaka her şeyden var. " dedikten sonra Felix başını saladı ve ona bazı malzemeler söylemey başladı.

Jeongin hepsini getirdikten sonra Felix işe koyulup özel tarifi olan merhemi hazırlamaya başladı. Bu sırada Jeongin ve Seungmin onun ne yaptığını gözlemliyordu. Felix merhemi hazırladıktan sonra Jisungun ayağına sürmeye yeltendi ancak Jisung engel oldu.

"Efendim bunu yapmanıza gerek yok zaten sizi baya uğraştırdım. Ben kendim sürerim merhemi. "
"Jisung bana hizmet ediyorsun ancak ben seni hizmetlim gibi görmüyorum ben seni arkadaşım gibi görünüyorum bu yüzden izin ver sana yardım edeyim."

Bunu duyan Jisung tebessüm ederek kafa salamıştı kafa salamıştı. Felix bunu gördüğünde nazikçe onun ayağına merhemi sürmeye başladı. Sürdükten sonra ayağını bir bezle sardı.
"Tamam hazır. Bu arada senin bir hafta boyunca dinlenmen lazım. " Dedi Felix.

"Yanılıyorsun dört hafta dinlenmenmesi lazım. " Dedi Seungmin
"Evet ama benim merhemim özel bir haftaya bir şeyi kalmayacak. Neyse siz onu bunu bırakın da gidin ben kalıcam Jisungla" dedi Felix.

"Efendim saçmalamayın lütfen. Ben başımın çaresine bakarım. "Dedi Jisung
"Evet Felix seni hareme gitmen lazım. " Dedi Ji-a
"Ben burada kalıcam zaten Jisungla konuşmam gereken şeyler var. "Dedi Felix .

"Tamam o zaman biz gidiyoruz. " dedi Jeongin ve Seungminin koluna girdi.
"Güle güle Felix "dedi Seungmin ve Felixin elini saladığını gördükten sonra gittiler.

"Ji-a hadi sen de git."dedi Felix ve Ji-anın başını saladığını gördükten sonra Ji-ada çıktı ve kapıyı kapatı. Kapı kapatıktan sonra Felix yatakta ki Jisunga döndü ve konuştu.
"Bana dürüst ol Jisung. Ayağını bilerek mi burktun?"

Umarım bu bölümü de sevmişinizdir. Görüşmek üzere.

Royalty Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin